خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو بیانیه‌ی دفتر مولوی عبدالحمید درباره‌ی حواشی اخیر

دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای ادعای یک خبرگزاری داخلی مبنی بر «استفاده از سند و فیش جعلی» برای سفر حج از سوی مولوی عبدالحمید را بی‌اساس و کاملا دروغ خواند، و نشر چنین ادعاهایی را در راستای «پروژهٔ تخریب» دانست.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
قال تعالی: «وَيْلٌ لِّكُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ»
اخیرا و پس از ممانعت مسئولین از سفر حج حضرت شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، برخی رسانه‌های وابسته به حکومت به نشر اکاذیب روی آورده‌اند و بدون ذکر نام، ایشان را متهم به جعل سند و فیش حج نموده‌اند. جای بسی تعجب است که آقایان نه تنها مانع از سفر حج شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید شده، بلکه به نزدیکان و محافظان ایشان هم اجازه نداده‌اند به این سفر معنوی و عبادی بروند. این عمل خلاف نص صریح قرآن کریم در جاهای متعدد از جمله سوره‌های «مائده» و «حج» است که دستور آمده از راه خدا و مسجدالحرام کسی را بازندارید. پس از این تصمیم نهادهای حکومتی، غیر از نشر خبر،‌ هیچ اقدامی از سوی حضرت شیخ‌الاسلام و دفتر ایشان صورت نگرفته؛ نه جایی گلایه و شکایتی شده و نه فریادی بلند شده است.
اما نشر همین خبر که باعث بدنامی تصمیم‌گیرندگان تنگ‌نظر شده، آنها را واداشته به تهمت و افترا روی بیاورند و ادعا بکنند فیش حج حضرت شیخ‌الاسلام جعلی بوده است! در حالیکه این دروغ محض است و اصولا حضرت شیخ‌الاسلام مخالف سرسخت جعل اسناد و دروغ‌ هستند. آیا کسی که برای انجام یک عبادت و فریضهٔ الهی می‌رود با ارتکاب خلاف و جعل سند به حج می‌رود؟ ناگفته نماند تمامی مدارک و اسناد مربوط به این سفر در دفتر سازمان حج و زیارت قرار دارند. اما با وجود این، برخی رسانه‌های وابسته به نهادهای حکومتی در صدد انحراف افکار عمومی و توجیه اقدام اشتباه و تنگ‌نظرانهٔ حکومت هستند و پروژهٔ تخریب منتقدان را پیش می‌برند.
افرادی که پشت این رسانه‌ها مخفی شده‌اند و بدون هیچ ابائی به نشر اکاذیب مشغولند، بزرگترین دشمن همین رسانه‌ها هستند که باعث بی‌اعتباری آنها در جامعه و بین عموم مردم شده‌اند؛‌ امری که موجب شده مردم اعتماد خود را نسبت به رسانه‌های منسوب به نهادهای حکومتی از دست بدهند. براستی این افراد که شب‌وروز در شبکه‌های اجتماعی به صورت سازمان‌یافته دروغ‌پراکنی می‌کنند و تهمت می‌زنند، و خبرگزاری‌هایی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند را سکوی نشر اکاذیب قرار داده‌اند،‌ چه پاسخی در مقابل خداوند در روز حساب دارند؟!

دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان
29 خرداد 1402


دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان همچنین با صدور بیانیه‌ای بازداشت یک فرد مشکوک در مسجد مکی زاهدان را تائید کرد و از مردم خواست در این باره نگران نباشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
در پی انتشار اخبار و گزارش‌های متعدد در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یک فرد مظنون در مسجد مکی زاهدان، به اطلاع عموم مردم عزیز می‌رساند یک فرد مشکوک که ظاهرا با برخی نهادها وابستگی دارد، در مسجد مکی زاهدان شناسایی و بازداشت شده است.
فرد مظنون اظهارات و اعترافات مختلفی کرده است؛‌ این اعترافات در دست تحقیق و بررسی هستند. لذا مردم در این‌باره نگران نباشند و آرامش خود را حفظ کنند.

دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان
29 خرداد 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه جالب بعد از اینکه دستشون در جعل و دستکاری اسناد رو میشه پروژه ترور رو کلید میزنن که گند کاریشون رو پوشش بدن و آبروی نداشتشون رو جمع کنن، آخه… کسی که مامور اطلاعاتی هست و میخاد ترور کنه که اینقد زود اعتراف نمیکنه، تا کی میخواهید به این نمایشها ادامه بدین، از اون طرف بیرق حمایت از حقوق زنان رو علم میکنید و از اون طرف زنان مظلوم بلوچ از کمترین حقوق برخوردار نیستن و هنوز در 1400 سال پیش بسر میبرند و بعضا بسیاری از دختران نوجوان رو به زور شوهر میدهند یه کم نگاهی به مشکلات زیرپوستی جامعه بلوچستان عزیز بندازین متوجه میشین که چه اتفاقاتی افتاده و داره میفته

    14
    29
    1. متاسفانه درد همینه وقتی در بلوچستان زندگی نمیکنید و هه دروغ برای خودت می فافی به نظرم یا تحقیق کن یا کلا سکوت کجا در بلوچستان به زور دختران را شوهر میدهند این دروغ واضع شماست که به ملت بلوچ دارید تهمت میزنید احترامی که زنان و دختران نزد ملت بلوچ دارند نمونه اش را هیچ جا نمیتونی بیابی وقتی از فرهنگ یه ملت خبر نداری حداقل دروغ نگو و هه هنگ مدافع از دختران بلوچ نزن درسته محرومیت انواع امکانات اونجا موج میزنه ولی غیرت و مردانگی بلوچ اجازه نمیده که شما ببایید مدافع زن بلوچ باشی

      19
      7
  2. جان و مال ما فدای سید علی خامنه ا ی الحسینی الهاشمی القریشی.
    به خدا قسم یک‌اشاره ی این سید پاک نهاد کافیست تا تمام مفسدین و معاندین و منافقین ریاکار داخلی و خارجی را خاکستر کنیم
    لبیک یا خامنه ای

    9
    16
  3. عجب ؟؟؟!!!!!خخخخ ایشون که تودش خودشو لو داد . پس اون مولوی اهل سنت که می گفتند ایشون بود. خودش گردن گرفت

    4
    10
  4. بیانیه دفتر امام جمعه مسجد مکی را می‌خواندم نوشته بود مولوی از جعلکردن ودروغ بیزار است به خدای بزرگ من به شخصه ده ها بار در پشت تر یبون همین مسجد مولوی عبدلحمید زهی دروغ شنیدم ولله از این مسجد مکی جنایت ها رخ داده ومیدهد خود برادر خانم مولوی فرزند بزرگوار ونماینده خبرگان رهبری در زاهدان بودند میفرمودند مولوی عبدل حمید مسجد مکی را به شکنجه گاه تبدیل کرده وتعدادی شعبان بی مخ ها را دور خود جمع کرده هر طلبه ای بر علیه مولوی عبدل حمید سخن بگوید مورد شکنجه واذیت وآزار قرار میگید بعد از ۲سال برای مردم روشن شد که ایشان درست گفته است بخدا دشمن درجه یک مردم روشن فکر زاهدان وبلوچستان شخص عبدل حمید زهی میباشد

    2
    9
    1. اگر دروغ می گویی پس خداوند خوار وذلیلت کند و اگر راست می گویی پس سر بلند و پیروز باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا