خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و منتخب الهلال و النصر 29 دی 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و منتخب الهلال و النصر 29 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در یک بازی تاریخی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌]ای پاری سن ژرمن و منتخب ستارگان الهلال و النصر، امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در یک بازی دوستانه تاریخی به مصاف هم می‌روند و این شاید از آخرین تقابل‌های مسی و رونالدو باشد. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و منتخب الهلال و النصر 29 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن و منتخب الهلال و النصر 29 دی 1401

پخش زنده پاری سن ژرمن و منتخب الهلال و النصر 29 دی 1401

پاری سن ژرمن و منتخب ستارگان النصر و الهلال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که این تقابلی بین مسی و رونالدو است و شاید یکی از آخرین‌های آن‌ها! البته اگر مسی پیشنهاد سنگین الهلال را بپذیرد شاید تا چندسالی دیگر شاهد تقابل‌های مسی رونالدویی باشیم. مسی البته احتمالا با شمار قابل توجهی از ستارگان تیم ملی عربستان که در جام جهانی قطر تنها شکست تیمش را رقم زدند مواجه می‌شود.

این بازی در استادیوم کینگ فهد برگزار می‌شود که در روزهای اخیر میزبان بازی‌های جذابی، از جمله فینال سوپرکاپ ایتالیا بین میلان و اینتر و فینال سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و منتخب الهلال و النصر 29 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا