خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظریف: پمپئو پیشنهاد خبرنگاران ایرانی برای گفت‌وگو را بپذیرد

«جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری از مایک پمپئو خواست تا به جای طرح درخواست‌های توخالی، درخواست‌های متعدد خبرنگاران ایرانی برای گفت‌وگو را بپذیرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، ویزر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: آقای پمپئو باید توضیح دهد که چرا خود و رئیسش ایران را کشوری تروریستی می‌خوانند، به منظور خودشیرینی نام تاریخی خلیج فارس را برای دست‌نشانده‌هایشان تغییر می‌دهند، برای کرنش کردن در برابر یکی از اعضای تیم “ب” حتی انجیل را تحریف می‌کنند و از تروریسم اقتصادی علیه کل مردم ایران استفاده می‌کنند.

ظریف در توییت دیگری نوشت: پمپئو، به جای طرح پیشنهادات توخالی و ریاکارانه، می‌تواند پیشنهاد تعداد کثیری از خبرنگاران ایرانی برای گفت‌وگو با مقامات آمریکایی را بپذیرد. وی تاکنون که تمامی درخواست‌ها را رد کرده چراکه می‌داند باید پاسخگوی سوالات موشکافانه‌ی خبرنگاران باشد، درست همانطور که رسانه‌های آمریکایی این کار را با من می‌کنند.

محمدجواد ظریف هم‌چنین در واکنش به صحبت‌های بولتون که می‌گفت “هر کشوری که شعار مرگ بر آمریکا و یا مرگ بر اسرائیل سر دهد، نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد” در توییتی نوشت: اگر بیش از سه هزار آمریکایی رو بکشید اما یکی از مشتری‌های آمریکا باقی بمانید، نه تنها می‌توانید سلاح هسته‌ای داشته باشید بلکه آمریکا خود نیز به شما کمک می‌کند تا به این سلاح‌ها دست یابید اما اگر به هوی و هوس‌های تیم ب تن ندهید، حتی نمی‌توانید انرژی هسته‌ای برای اهداف صلح‌آمیز در اختیار داشته باشید. انگار این مسئله اهمیتی ندارد که ایران در حال نابودی داعش است در حالی که مشتریان آمریکا، این گروهک تروریستی را مسلح می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا