خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک هشتم کوپا دل ری به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های رئال مادرید و ویارئال؛ امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401

ویارئال امشب و در دلاسرامیکا در یک بازی حساس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری میزبان رئال مادرید است. رئال که کمی از بهترین فرم خود خارج شده، در 5 بازی آخر دو شکست برابر رایووایکانو و البته بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا داشته است. جز این دو شکست، رئال سه بازی برابر والنسیا، کاسرنیو و وایادولید را پیروز شده است.

ویارئال اما حتی این روزها فرم بهتری دارد و در 5 بازی آخر خود 4 برد و تنها 1 تساوی ثبت کرده است. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 10 بار رئال پیروز شده، 10 بازی مساوی شده و 3 برد برای ویارئال ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال 29 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا