خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طلا قله ۲ میلیون تومانی را فتح کرد

مینا علیزاده در تجارت نیوز نوشت: قیمت طلا و سکه از روز گذشته با افزایش قیمت دلار مجددا در مسیری افزایشی قرار گرفته است. از سوی دیگر این روزها انس جهانی نیز وارد کانال 1900 دلاری شده و به نظر می‌آید با ادامه این روند سکه همچنان در روزهای آینده افزایشی باشد.

قیمت طلا و سکه ۱۹ دی 1401

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت سکه امامی 28 دی 1401 در حال پیشروی در کانال 22 میلیون تومانی بود

. قیمت طلا (18عیار) نیز در لحظه تنظیم این گزارش وارد کانال دو میلیون تومانی شده و دو میلیون و 17 هزار 100 تومان قیمت خورده است.

قیمت طلا و سکه امروز 28 دی 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، به 22 میلیون و 554 هزار تومان رسیده و نسبت به قیمت بازگشایی بازار، مسیری افزایشی را طی کرده است؛ قیمت روز گذشته سکه 22 میلیون و 353 هزار تومان ثبت شده است. حباب این نوع سکه در این لحظه سه میلیون و 601 هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی نیز در لحظه تنظیم این گزارش 21 میلیون و 309 هزار تومان قیمت دارد. حباب این فلز ارزشمند دو میلیون و 411 هزار تومان برآورد می‌شود. آخرین نرخ روز گذشته سکه بهار آزادی، 21 میلیون و 196 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه 13 میلیون و 250 هزار تومان است و نسبت به نرخ روز گذشته 50 هزار تومان افزایش تجربه کرده است. حباب این سکه سه میلیون و 148 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه هشت میلیون و 750 هزار تومان تعیین شده و از روز گذشته به این سو مسیری افزایشی را طی کرده است. حباب این نوع سکه نیز چهار میلیون و 22 هزار تومان برآورد می‌شود. این افزایش قیمت در ربع سکه به معنای شکست سیاست عرضه ربع سکه در بورس است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز چهار میلیون و 500 هزار تومان برآورد می‌شود. حباب این سکه نیز دو میلیون و 172 هزار تومان است و نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

قیمت ربع سکه که با عرضه در بورس کالا در بورس کالا کاهشی شده بود حالا دور روز دوباره افزایش قیمت را تجربه می‌کند. حباب این نیز که تا کانال سه میلیون تومانی نزول پبدا کرده بود امروز مجددا در کانال چهار میلیون تومان قرار گرفته است.

به طور کلی قیمت سکه در چند هفته گذشته به دلیل ثبات قیمت دلار نوسان کمی را تجربه کرد، اما حالا با راه افتادن دوباره قطار صعود دلار به نظر می‌آید سکه نیز مجددا افزایشی شده و راه به کانال‌های بالاتر پیدا کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا