خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و گل گهر 1 بهمن 1401

پخش زنده تراکتور و گل گهر 1 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در یک بازی حساس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و گل گهر سیرجان امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در هفته شانزدهم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و گل گهر 1 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تراکتور و گل گهر 1 بهمن 1401

پخش زنده تراکتور و گل گهر 1 بهمن 1401

پاکو خمز و شاگردانش امیدوارند که آمار منفی گل گهر در تبریز، در بازی فردا هم ادامه پیدا کند. این دو تیم فردا در حالی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که گل گهر در تبریز، نه تنها موفق به گرفتن سه امتیاز نشده بلکه دروازه تراکتور هم برای این تیم طلسم بوده و باید دید شاگردان قلعه‌نویی می‌توانند فردا این طلسم را بکشند یا تراکتور یکی دیگر از مدعیان را هم شکست خواهد داد.

در هفته گذشته، تراکتور با 2 گل از سد استقلال گذشت و گل گهر هم با یک گل سد صنعت نفت آبادان را شکست داد. در جدول رده‌بندی تراکتور 22 امتیازی در رده ششم قرار دارد و گل گهر 28 امتیازی، تیم سوم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و گل گهر 1 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا