خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و الجزیره 2 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و الجزیره 2 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته سیزدهم لیگ امارات رویارو خواهند شد.

تیم‌های الاتحاد کلبا و الجزیره امروز و از ساعت 16:45 به وقت ایران به میزبانی الاتحاد در یکی از مهمترین بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر امارات به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الجزیره 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و الجزیره 2 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و الجزیره 2 بهمن 1401

فرهاد مجیدی در دوران مربیگری نیز مانند دوران بازی با پیراهن استقلال درخشان ظاهر شده است. او بعد از قهرمانی بدون شکست با استقلال در لیگ ایران و پایان دادن به دوران پرشکوه پرسپولیس، حالا در لیگ امارات با الاتحاد نتایج خوبی کسب کرده و وضعیت نسبتا قابل قبولی دارد.

الاتحاد در حال حاضر با 17 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی است و الجزیره با 23 امتیاز در رده پنجم. تیم مجیدی هدف خود را حضور در بین 4 تیم قرار داده است و به نظر برای رسیدن به این هدف کار سختی دارد.

الاتحاد در 5 بازی آخر خود 3 شکست و 2 برد کسب کرده است و الجزیره هم 4 برد و 1 شکست کسب کرده است. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 9 بار الجزیره پیروز شده و 2 بازی به تساوی انجامیده تا الاتحاد برابر الجزیره یک بازنده مطلق باشد. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الجزیره 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا