خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده هندبال ایران و لهستان 2 بهمن 1401

پخش زنده هندبال ایران و لهستان 2 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در آخرین بازی مرحله گروهی قهرمانی جهان رویارو می‌شوند.

تیم‌های ملی هندبال ایران و لهستان امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در آخرین بازی خود در دور اصلی مرحله گروهی هندبال قهرمانی جهان که به میزبانی لهستان و سوئد در حال برگزاری است به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی هندبال ایران و لهستان 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده هندبال ایران لهستان 2 بهمن 1401

پخش زنده هندبال ایران و لهستان 2 بهمن 1401

تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان مقابل پرافتخارترین تیم دنیا شکست خورد. جمعه‌شب شاگردان وسلین وویوویچ در مسابقات قهرمانی جهان مقابل فرانسه به میدان رفتند و با نتیجه ۲۹ بر ۴۱ شکست خوردند.

ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با دو شکست برابر مونته‌نگرو و اسپانیا و یک پیروزی مقابل شیلی با دو امتیاز برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران راهی مرحله اصلی شدند. آنها در مرحله اصلی این مسابقات مقابل فرانسه و اسلوونی شکست خوردند و در سومین دیدار خود از مسابقات دور اصلی باید از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به مصاف لهستان میزبان بروند. برای تماشای پخش زنده هندبال ایران و لهستان امروز 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا