خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی مجری شبکه سه از هواداران استقلال

در پی انتقاد باشگاه استقلال از آنچه «رفتار اهانت‌آمیز یکی از مجریان صداوسیما» خوانده شده و همچنین اعلام قطع روابط این باشگاه با صداوسیما تا زمان «عذرخواهی رسمی»، مجری برنامه‌ی «سلام صبح بخیر» شبکه سه با انتشار فیلمی، رسما از استقلال و هواداران این باشگاه عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، حسین کلهر ـ مجری سلام صبح بخیر شبکه سه سیما ـ در بخشی از این ویدئو که با هدف عذرخواهی از هواداران باشگاه استقلال ضبط و منتشر شده است، می گوید: امروز خبری مبنی بر اینکه لوگوی باشگاه استقلال توقیف شده اعلام شد و من یک شوخی و کل‌کلی کردم که هوادارن را ناراحت کرده است. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. رسما و قلبا قصد بی‌احترامی نداشتم چون با عوامل برنامه از جمله کارگردان و تهیه‌کننده در پشت صحنه کُری‌خوانی داریم.

وی سپس با بیان مراتب عذرخواهی خود از باشگاه استقلال، ابراز امیدواری کرد، افتخارات این باشگاه و ارتش دو ستاره، بیشتر و بیشتر شود و پرچمش روز به روز بالا بیاید و ستاره‌های بیشتری بگیرد.

مجری «سلام صبح بخیر» در پایان گفت: در این برنامه، هرگاه از آقایان ناصر حجازی، منصور پورحیدری، فرهاد مجیدی، علی منصوریان، امیر قلعه‌نوعی و هر فرد دیگری نام برده شده، با احترام بوده است. امیدوارم این شوخی و کُری‌ ما را ببخشید و می‌دانم طرفداران استقلال آن‌قدر لوتی و مرد هستند که از ما کینه‌ای به دل نگیرند و ما را ببخشند.

به گزارش ایسنا، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ظهر امروز با انتشاراطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل صحبت‌های یکی از مجریان تلویزیون که آن را «اهانت‌آمیز» خوانده، خواهان “عذرخواهی رسمی” صداوسیما شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا