خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 5 بهمن 1401

پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 5 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در نیمه‌نهایی جام اتحادیه رویارو می‌شوند.

تیم‌های منچستریونایتد و ناتینگهام فارست امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه یا کارابائو کاپ به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 5 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 5 بهمن 1401

پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 5 بهمن 1401

منچستریونایتد و ناتینگهام فارست، امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه در سیتی گراوند رویارو می‌شوند. منچستریونایتد در نیمه‌نهایی باید به مصاف ناتینگهام فارست برود و در صورت پیروزی و صعود به فینال با برنده دیدار نیوکسل و ساوتهمپتون رویارو می‌شود.

من یونایتد در مرحله قبل با سه گل از سد چارلتون گذشت و ناتینگهام بعد از تساوی 1 بر 1 در وقت‌های اضافی، ولورهمپتون را در ضربات پنالتی حذف کرد. دو تیم در 5 بازی آخر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده‌اند. حاصل تقابل پیشین دو تیم در لیگ جزیره، پیروزی سه گله منچستریونایتد بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 5 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا