خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهرام جزایری از «بانک جهانی شهرام» می گوید: جوگیر شدم

شهرام جزایری که می گوید جوگیر شده، درباره ی برنامه ی رویایی آینده اش گفت: «ابتدا شركت مؤسسين بانك جهاني شهرام در بازارهاي آف شور بين المللي و با مشاركت مؤسسين عزيز  با سرمايه ی حدود يك ميليارد دلار ثبت خواهد شد و سپس بانك را در كشور سؤيس ايجاد و در فاز اول تا پنجاه و در فازهاي بعدي تا پانصد ميليارد دلار افزايش سرمايه خواهيم داد».

به گزارش انصاف نیوز، شهرام جزایری با بیان این که «شرايط پيوستن به مؤسسين اوليه بانك جهاني شهرام درحال نهايي شدن است»، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

مدت نسبتا طولاني بيش از پنج سال است كه روي اين پروژه متمركز شده ام و اساسا وقتي در مورد موضوع اينچنيني كار مي كنم، از عمق وجودم حس و درك عيني براي به تصوير كشيدنش در ذهن دارم. آنقدر تلاش و اصرار مي كنم تا به واقعيت برسد و حتما مي رسد. اين اميد بسيار زيبا، سالهاست كه حالم را خيلي خوب مي كند.

روزها خود را در محل دفتر مركزي بانكم مي بينم و در حال اداره ی بهينه ی آن هستم. مديرانم را برای تأسيس و اداره ی بانكي آرماني آموزش مي دهم. ما مشتريان عزيز كه ولي نعمت بانك جهاني شهرام خواهند بود را دائما با ارايه ی خدماتي بي نظير سورپرايز مي كنيم.

مهمترين ويژگي بانك جهاني شهرام ارائه ی تسهيلات با سود صفر درصد است و درآمد ما از محل ارائه ی خدمات عالي و بي نظيرمان به مشتريان و سهامداران و مؤسسين و… خواهد بود، از طرفي مديريت روابط بين الملل بانك ما مرتب با مقامات بلندپايه ی 100 كشور دنيا ارتباط قوي و قدرتمند برقرار کرده (يا به محل دفتر مركزي ما دعوتشان مي کنيم و يا ما به محل آنها خواهيم رفت). در اين ارتباط مقر مجمع عمومي سازمان ملل نيز مي تواند بسيار مؤثر باشد.

خود و مؤسسين بانك جهاني شهرام را در ميان مدعويين انجمن ها و نهادهاي مردمي بزرگ و تأثيرگذار دنيا مي بينم كه در حال تبادل افكار زيبا براي خدمت به مردم كل دنيا هستيم.

من كاري مي كنم كه مؤسسين و سهامداران، مديران و مشتريان عزيز و همگان براي تحقق لحظه به لحظه ی اين اوصاف مهم، برنامه هاي عملياتي مناسبي طراحي، پيادسازي و به بهترين نحو اجرا کنند. و همه ی امكانات عالم هستي را براي ارتقای سطح زندگي و رفاه موسسين و سهامدارن و سپرده گذاران و مشتريان عزيزم، با بهترين نرخ و شرايط به خدمت خواهم گرفت و به زودي كاري خواهيم كرد كه عالم هستي به وجودمان افتخار كند.

ممكن است بفرمايند كه شهرام ديوانه شده و ماليخوليا گرفته است اما سالهاست كه از اين حرفها مي شنوم ليك محكم كاري كه درست است انجام داده و به لطف پروردگار نيز هميشه در هر آنچه كه اراده كرده ام موفق بوده ام و اين مهم نيز به زودي محقق خواهد شد زيرا خواست خداوند است همان خدايي كه بيش از ٢٥ سال از عمر كاري، كشتي ما را در همه ی سختي ها و تنگي ها، با عزت و سلامت به اين آرامگاه رسانده، بردنش به اوج اعلي و رساندن به قله هاي فتح، براي خداوند مهربان به مانند يك چشم برهم زدن است.

به زودي كاري خواهيم كرد كه عالم هستي به وجودمان افتخار كند.

من شهرام جزايري فرزند كوچك ايران بزرگ، بايد مرزهاي اقتصاد دنيا را براي نيل به پيروزي هاي بزرگ پشت سر گذاشته، رتبه ی اول ثروتمندترين فرد دنيا را به مردم عزيزم هديه كنم، درست در همان روز همه ی دارايي هاي خود را به بنگاه خيريه اهداء مي كنم و كاري خواهم كرد كه ايرانيان عزيز و خيل عظيمي از مردم سراسر دنيا از اين بنياد خيريه بهره مند شوند.

اين خواست خداوند است و محقق كردنش براي خداوند مهربان به سادگي ست و ما نيز از اين سرنوشت لابديم…

ابتدا شركت مؤسسين بانك جهاني شهرام در بازارهاي آف شور بين المللي و با مشاركت مؤسسين عزيز با سرمايه ی حدود يك ميليارد دلار ثبت خواهد شد و سپس بانك را در كشور سؤيس ايجاد و در فاز اول تا پنجاه و در فازهاي بعدي تا پانصد ميليارد دلار افزايش سرمايه خواهيم داد.

به منظور رعايت جوانب احتياطي تا زماني كه صلاح بدانم فروش سهام و يا اخذ سپرده از ايرانيان عزيز مقيم ايران را ممنوع مي كنم و البته بخشي از درآمد خود را براي كمك به همه ی ايرانيان عزيز در نظر خواهم گرفت.

ليك تا رفع برخي مسائل احتمالي ضرورتي براي انجام كار و فعاليتي با ايران عزيز نمي بينم. ذهن كوانتومي خود را به موسسين و مديران آموزش داده و با پياده سازي سيستم هاي هوشمند اقتصادي دنيا را تصاحب خواهيم كرد.

از من سؤال شد كه سرمايه ی تأسيس بانك را از كجا مي آوري، نكند پولهاي خود را جايي ذخيره كردي و مي خواهي دربياوري؟

پاسخ دادم خير، همه ی ثروت شهرام جزايري اينجا مقابل شما در مغز و اراده اش است، لطفا چشم دل باز كن كه جان بيني، آنچه ناديدني ست آن بيني …

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. گویااین بنده خداشهرام جزایری دچارمشکل اعصاب وروان شده بهتره اولش بامراجعه به مرکزروانپزشکی تا متخصصین اعصاب وروانشناسی معاینه ویه تست کامل ازش بگیرند؟بعدتصمیم پروژه بانک جهانی شهرام عملی نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا