خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آلومینیوم و صنعت نفت 7 بهمن 1401

پخش زنده آلومینیوم و صنعت نفت 7 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان، امروز و از ساعت 14:00 به وقت ایران در هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس به میزبانی آلومینیوم به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آلومینیوم و صنعت نفت 7 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آلومینیوم و صنعت نفت 7 بهمن 1401

پخش زنده آلومینیوم و صنعت نفت 7 بهمن 1401

آیا آلومینیوم در دیدار با صنعت نفت می‌تواند به مسیر پیروزی برگردد؟ شاگردان مهدی رحمتی که جلوی برزیل ایران، سرمربی‌شان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، امیدوارند بتوانند بعد از چند هفته، با برد از میدان خارج شوند.

آخرین برد آلومینیوم اراک، به دیدار هفته چهاردهم مقابل نفت مسجدسلیمان برمی‌گردد و آنها امیدوارند که مقابل دیگر تیم نفتی لیگ هم پیروز شوند و باید دید صنعت نفت که از هفته دوازدهم به بعد پیروز نشده، به آلومینیوم این اجازه را خواهد داد یا نه.

در هفته گذشته، آلومینیوم در دیدار جنجالی، مقابل هوادار به تساوی 1-1 رسید و دیدار صنعت نفت و فولاد هم گلی نداشت. در حال حاضر آلومینیوم 21امتیازی در رده هشتم قرار دارد و صنعت نفت 11امتیازی، تیم پانزدهم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی آلومینیوم و صنعت نفت 7 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا