خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و فولاد خوزستان 7 بهمن 1401

پخش زنده پرسپولیس و فولاد خوزستان 7 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته هفدهم لیگ برتر رویارو می‌شوند.

تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان، امروز و از ساعت 17:15 به وقت ایران در اهواز و در استادیوم زیبای فولاد آرنا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 7 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان 7 بهمن 1401

پخش زنده پرسپولیس و فولاد خوزستان 7 بهمن 1401

آیا جواد نکونام می‌تواند مانع برد پرسپولیس در اهواز شود؟ فولاد در حالی میزبان پرسپولیس است که صدرنشین لیگ برتر آمار بسیار خوبی در فولاد آره‌نا دارد و از 3 دیداری که در این ورزشگاه برگزار کرده، 7 امتیاز گرفته است.

طبیعتا یحیی و شاگردانش برای کسب چهارمین برد متوالی در لیگ راهی اهواز خواهند شد اما نکونام که در لیگ موفق به بردن پرسپولیس نشده (تنها برد او مقابل قرمزها مربوط به سوپرجام است) برای کاهش انتقادها، قطعا به چیزی جز سه امتیاز این بازی خانگی فکر نمی‌کند و امیدوار است به مانند بازی رفت بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد هر چند که بردن تیم یحیی گل‌محمدی در این شرایط، اصلا کار راحتی نیست.

نکته مهم در خصوص فولاد اینکه بالاخره قرارداد روبرتو تورس هافبک اسپانیایی جدید فولاد صادر شد و این بازیکن لالیگایی می‌تواند اولین بازی‌اش برای تیم جدیدش را مقابل پرسپولیس انجام دهد.

در هفته گذشته، دیدار فولاد و صنعت نفت گلی نداشت و پرسپولیس با یک گل از سد ذوب آهن گذشت. در جدول رده‌بندی فولاد 21امتیازی در رده هفتم قرار دارد و پرسپولیس 35امتیازی، صدرنشین لیگ است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 7 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا