خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تلاش رائفی پور برای جعلی جلوه دادن ویدیوی هتک حرمت معصومین؟

 فرهیختگان درباره کلیپ منتشر شده از رائفی پور نوشت، از مقایسه کلیپ جدید که ادعا شده اصل سخنرانی است با فیلم و صوت کامل اولیه سخنرانی رائفی‌پور که از سوی رسانه‌های نزدیک به خودش منتشر شده و هنوز در دسترس است، متوجه شدیم کلیپ دوم به نوعی جعلی و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی که البته خالی از جمعیت است دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند!

تسنیم به نقل از روزنامه اصولگرای «فرهیختگان» نوشت: از مقایسه کلیپ جدید که ادعا شده اصل سخنرانی است با فیلم و صوت کامل اولیه سخنرانی رائفی‌پور متوجه شدیم کلیپ دوم به نوعی جعلی و گویا بعدها ضبط شده است.

با طرح انتقاداتی به سخنان اخیر علی‌اکبر رائفی‌پور که ادعاهایی درباره اهل بیت‌(ع) مطرح کرده از سوی حجج اسلام علوی تهرانی و جعفر تبریزی، رسانه‌های منتسب به وی کلیپ‌هایی با عنوان «روشنگری» منتشر کرده و از منتقدان می‌خواهند تا «فیلم کامل سخنان استاد» را ببینید و بعد قضاوت کنید.

آنها به منتقدان می‌گویند «لات کوچه خالی نباشیم!» و خطاب به «صاحبان تریبونی که در چند روز گذشته» و از نظر آنها «در اوج‌بی انصافی و بر اساس یک کلیپ تقطیع شده، اتهام‌های ناروا به رائفی‌پور وارد کرده‌اند» می‌خواهد تا منصف باشند.

این کلیپ را به دقت و وسواس تماشا کردیم اما به نکته جالب‌تری رسیدیم.

از مقایسه کلیپ جدید که ادعا شده اصل سخنرانی است با فیلم و صوت کامل اولیه سخنرانی رائفی‌پور که از سوی رسانه‌های نزدیک به خودش منتشر شده و هنوز در دسترس است، متوجه شدیم کلیپ دوم به نوعی جعلی و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی که البته خالی از جمعیت است دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند!

کلیپ دوم با ترکیبی از سخنرانی اولیه و سخنرانی بعد از انتقادها با زیرکی قصد دارد اشتباهات مطرح شده را لاپوشانی کند؛ فقط تدوین‌کاران یادشان رفته فایل‌های اولیه را صیانت‌طور از فضای مجازی حذف کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما خود هیچ اعتقادی به اسلام ،مذهب و ائمه اطهار علیهم السلام ندارید ،بیائیم منصف باشیم وبا خود رو راست ،خوب میدانیم که جمعیتی حدود ۱۲ میلیون نفر بی خدا و برده ابلیس عیان غرب و شیطان اعظم شیاطین جن در ایران جمع شده اند و به فرمان ابلیس پنهان که کردن خود را به تیغ عدالت نزدیک می بیند و خوب میداند وقت موعود بسیار نزدیک است همه جا را رها کرده و با تمام امکانات رو بسوی محل و مکان ظهور نهاده اما اراده ی خداوند ذکر شده در عهد عتیق و جدید و قرآن کریم بر ظهور و نابودی ستم قرار گرفته،با زدن عمار ها فقط به ظهور نزدیکتر میشویم

    5
    1
  2. خب شما اگه راس میگید هردوتا کلیپ رو بذارید و باهم مقایسه کنید که ماهم ببینیم؟
    چرا به هر حربه و حیله ای میخاید رائفی پور رو بکوبید هان؟شما همه چی دارید بغیر از انصاف

    11
    2
  3. چقدر شماها باهوشید خب خودش که گفت من اینارو گفتم اما به نقل از کتاب زهرالربیع علامه جزایری
    بعدگفت که من لفظ شوخی جنسی رواستفاده نکردم.
    اینم که بدیهیه هرسخن جایی وهرنکته مکانی دارد
    شما خودت میتونی بیا احکام آمیزش رو بالامنبربگو
    ایها الانصاف!

    1. باید از رائفی پور تشکر کرد که واژه جنسی رو بکار نبرد! هیهات از مردم متعصب ‌که روی هرچیزی یا هرکسی کورکورانه طرفداری میکنند کسی که معلوم نیست از کجا یهویی یگانه سخنران کشور شد توصیه میکنم فقط از خدا و امامان طرفداری کنید نه فلانی و فلانی

    2. اگه این لفظ رو بکار میبرد که فقط خدا باید بدادش میرسید هرکی بخواد حرف اضافه بگه گنده تر از دهنش صحبت کنه دهنش گِل گرفته میشه

  4. .
    حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی گفت: آقای رائفی‌پور هرچه به دهانتان می‌آید می‌گویید در هر زمینه‌ای اظهار نظر می‌کنید از اندیشه‌ی اسلامی تا علوم نظامی و سینما و مهدویت و یهودیت و جامعه شناسی و غیره و ذالک.

    آقای علوی،
    عیب دوستمان علی‌اکبر این نیست که در هر زمینه‌ای نظر می‌دهد زیرا اظهار نظر در هر زمینه حق همه‌ی انسانهاست بلکه اشکال در طرز بیان موهن ایشان می‌باشد که جرم است مجازات دارد.
    یاد باد آن عهد کم بندی به پای اندر نبود، جز می اندر دست و غیر از عشقم اندر سر نبود.
    دشمنی‌ها این‌چنین پر حدت و وحشت نبود، دوستی‌ها نیز اینسان ناقص و ابتر نبود.
    تهمت و توهین و هوکردن نبود اینقدر باب، ور کسی می‌‎گفت زشتی خلق را باور نبود.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    1
    7
    1. کی گفته هرکس حق داره تا در مورد هر مساله ای بخواد اظهار نظر کنه تو خودت اجازه داری مثلا درباره ی مسائل پزشکی صحبت کنی؟احتمالا طبق منطق خودت آره

  5. این چه مطلبی فازتون چیه ؟ به نظرم ال اس دی مود تردید زدی بهت نساخته دل پیچه گرفتی
    آقا بزار دلت آروم بشه بعد بیا مطلب بنویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا