خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کامنت نامناسب و خطرناک خبرگزاری فارس درباره خاتمی

پس از انتشار صوتی تقطیع شده از سید محمد خاتمی، کامنتی نامناسب در خبرگزاری فارس منتشر شده است ولی امید می رود سهوی باشد و به سرعت پاک شود.

به گزارش انصاف نیوز، در ذیل خبری با عنوان «عدم پاسخگویی خاتمی درباره فایل صوتی منتسب به خود» در 92/10/13 – ساعت 20:11 به شماره خبر 13921013000677، کامنتی با مشخصات زیر درج شده است؛ کامنتی که مانند دیگر کامنت های مخاطبین این سایت، پس از تایید بخش مدیریت این خبرگزاری منتشر می شود و تا ساعت ارسال این خبر (یک مامداد) همچنان باقی است:

عبداله حسینی 20:33 جمعه 13 دی 1392:
«متاسفم که یکی از سران فتنه به این راحتی داره تو مملکت آزادنه می گرده و جونهای که گول اینهارو خوردند توسینه خاک خابیدن ویا جلوی فتنه گران وایستادند وشهید شدند . مرگ بر فتنه گران . ایکاش کاسنی پیدا می شدند وجرات می کردند از خط قرمز این آقایون بگذرند و مثل مرد ریشه این فتنه گران را از روی زمین بکنند».
این توضیح ضروری است که بخش کامنت از سوی مخاطبین خبر گذاشته می شود و به صورت طبیعی در میان کامنت های رسیده، همه نوع پیامی گذاشته می شود و مسوول تایید هم می تواند در تایید کردن به صورت سهوی اشتباه کند. اما دو نکته در این میان اهمیت دارد: نکته ی اول زمینه سازی برای بروز چنین دیدگاه های خطرناک و حذفی است و نکته ی دوم، احتمال عادی شدن چنین ادبیاتی از سوی مدیران یک خبرگزاری.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا