خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و اسپورتینگ 8 بهمن 1401

پخش زنده پورتو و اسپورتینگ 8 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در فینال لیگ کاپ پرتغال به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون امشب در یک بازی حساس و نزدیک و در فینال لیگ کاپ پرتغال به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و اسپورتینگ 8 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و اسپورتینگ 8 بهمن 1401

پخش زنده پورتو و اسپورتینگ 8 بهمن 1401

تیم فوتبال پورتو امروز شنبه در فینال رقابتهای لیگ‌کاپ پرتغال به مصاف رقیب و دشمن دیرینه خود یعنی اسپورتینگ لیسبون می رود. این مسابقه برای هر دو تیم هم برای کسب جام و هم از نظر اعتبار مهم است چرا که رویارویی دو نماینده لیسبون و پورتو محسوب می شود.

«روبن آموریم» سرمربی تیم اسپورتینگ هرچند این فصل در رقابتهای لیگ پرتغال ناکامی بزرگی را تجربه کرده و در حال حاضر بعد از بنفیکا، براگا و پورتو در رده چهارم قرار دارد اما امیدوار است با کسب این جام، آن ناکامی را تا حدودی به فراموشی بسپارد.

این مربی پرتغالی در نشست خبری پیش از بازی به تشریح شرایط تیم خود و پورتو پرداخت. او در پاسخ به سئوالی درباره اینکه خطرناکترین بازیکن پورتو چه کسی است؟ پای مهاجم ایرانی حریف را به میان کشید و گفت: طارمی گل های زیادی می زند و بازی اوتاویو روح دارد. پپه هم هست که به پورتو یک بازی کاملا متفاوت می دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا