خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناپولی و رم 9 بهمن 1401

پخش زنده ناپولی و رم 9 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته بیستم سری آ به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های ناپولی و آ اس رم امشب و از ساعت 23:15 به وقت ایران در هفته بیستم سری آ و در استادیوم زیبای دیگو آرماندو مارادونا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و رم 9 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ناپولی و رم 9 بهمن 1401

پخش زنده ناپولی و رم 9 بهمن 1401

ناپولی صدرنشین و 50 امتیازی که چندی پیش یوونتوس را با 5 گل در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا خرد کرد، این فصل با عملکرد بهتر از همه سالیان گذشته، مدعی اصلی عنوان قهرمانی به نظر می‌رسد. آن‌ها امشب میزبان آ‌ اس رم ژوزه مورینیو هستند که با 37 امتیاز در رده پنجم سری آ قرار دارد.

ناپولی در 5 بازی آخر خود سه برد و دو شکست کسب کرده و رم فرم نسبتا بهتری دارد، 4 برد و 1 تساوی در 5 بازی آخر برای شاگردان مورینیو نویدبخش روزهای خوبی است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، رم 9 بار پیروز شده و ناپولی 13 بار. 5 بازی هم به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل آخر اما سه بار ناپولی پیروز شده و دو بازی به تساوی انجامیده است. آخرین برد رم برابر ناپولی هم مربوط به نوامبر 2019 در سری آ است. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و رم 9 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا