خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت ارزان ترین خانه های تهران چقدر است؟

اقتصاد آنلاین نوشت: در گزارش پیش رو به بررسی قیمت ارزان‌ترین خانه‌هایی که در آژانس‌های املاک تهران آگهی شده است، می‌پردازیم.

احتمالا اگر به دنبال خرید خانه در تهران بوده باشید، قیمت‌های کمتر از یک میلیارد تومان ندیده‌اید؛ چرا که اکثر خانه‌های میلیاردی هستند و حتی با بودجه‌های میلیاردی نیز افراد در متراژ، محله، سن بنا و… با محدودیت مواجه می‌شوند. اما هنوز هم در برخی مناطق تهران می‌توان واحدهایی با قیمت پایین‌تر مشاهده کرد؛ البته باید بدانید که این واحدها ریز متراژ بوده و غالبا سن زیادی دارند. در ادامه به بررسی قیمت برخی از واحدهای زیر ۶۰۰میلیون تومان که طی روزهای اخیر در تهران آگهی شده است، خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید که این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یادشده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

شوش یکی از محله‌های جنوب تهران است که واحدی ۴۲متری و ۱۲ساله در آن ۴۴۵میلیون تومان قیمت خورده است؛ برای خرید واحدی ۳۷متری و ۲۰ساله در گمرک هم باید ۵۸۰میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.

مولوی محله‌ای دیگر در جنوب تهران است و یک خانه ۴۰متری و ۲۰ساله در آن با قیمت ۵۸۵میلیون تومان فروخته می‌شود. برای خرید یک خانه ۳۸متری و ۲۲ساله در جوادیه نیز به ۵۹۰میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.

یک خانه ۴۱متری و ۱۲ساله در خانی‌آباد، ۵۶۰میلیون تومان، واحدی ۵۰متری و ۲۰ساله در آهنگ ۵۵۵میلیون تومان و یک واحد ۳۰متری و ۲۰ساله در جیحون نیز ۶۰۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا