خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و آتالانتا 11 بهمن 1401

پخش زنده اینتر و آتالانتا 11 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های اینتر میلان و آتالانتا امشب و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته‌های اخیر، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، از ساعت 23:30 به وقت ایران در جوزپه مئاتزا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و آتالانتا 11 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و آتالانتا 11 بهمن 1401

پخش زنده اینتر و آتالانتا 11 بهمن 1401

دو تیم اینتر و آتالانتا امسال در سری آ هم وضع نسبتا خوبی دارند. اینتر گرچه البته در حد قهرمانی سه فصل پیش خوب ظاهر نشده، اما در حال حاضر با 40 امتیاز و بعد از ناپولی 53 امتیازی در رده دوم جدول جای گرفته است. آتالانتای گاسپرینی هم به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سالیان اخیر سری آ با 38 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

اینتر میلان در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 شکست و آتالانتا 4 برد و 1 تساوی کسب کرده است. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، آتالانتا 5 بار پیروز شده و اینتر میلان 8 بار. 10 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر دو تیم، سه بازی مساوی شده و دوبار اینتر پیروز شده است. آخرین برد آتالانتا برابر اینتر اما مربوط به نوامبر 2018 است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و آتالانتا 11 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا