خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلسه پشت درهای بسته برای فروش شهر آفتاب و شهروند

رحمت الله حافظی، عضو شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود در خبری با تیتر «هشدار حافظی عضو شورای شهر به واقعیت پیوست | جلسه شهردار و شورای شهر پشت درهای بسته برای فروش شهر آفتاب و شهروند»، نوشت:

◀️ امروز در صحن شورای شهر، با عقب نشینی چمران رئیس شورای شهر، لایحه پیشنهادی قالیباف بررسی شد تا بر اساس آن برای پرداخت بدهی های شهرداری تهران به بانک شهر، شهر آفتاب و ۶۰ درصد از سهام شرکت شهروند واگذار شود.

◀️ پیش از این حافظی عضو اصولگرای شورای شهر هشدار داده بود که پشت درهای بسته برای شهر و شهروندان و سرمایه های مردم تهران تصمیم گرفته می شود و امروز در جلسه شورای شهر، موضوع فروش شهروند و شهر آفتاب در دستور کار قرار گرفت.

◀️ عقب نشینی چمران رئیس شورای شهر تهران برای بررسی غیر علنی این موضوع در حالی است که حافظی در نشست خبری با رسانه ها هشدار داده بود نباید به دلیل سوءمدیریت در اقتصاد و اداره شهر، سرمایه های شهر فروخته شود.

◀️ به گفته وی شهرداری تهران برای تامین هزینه هایش از بانک شهر ۵ هزار میلیارد تومان استقراض نموده است و امروز برای بازپس دادن این وام، شهر آفتاب و ۶۰ درصد از سهام شرکت شهروند به بانک شهر واگذار شد.

تکمیلی

مخالفین واگذاری شهرآفتاب و سهام شرکت شهروند به بانک شهر چه کسانی بودند؟

در جلسه امروز شورای شهر تهران، شهر آفتاب و ۶۰ درصد از سهام شرکت شهروند به بانک شهر واگذار شد.

◀️ در جلسه امروز شورای شهر تهران، واگذاری ۶۰ درصد سهام شرکت شهروند به بانک شهر مطرح و بررسی شد که در نهایت ۱۷ رای از مجموع ۲۶ رای کسب کرد. مخالفین این واگذاری احمد مسجدجامعی، رحمت اله حافظی، محمدحقانی، غلامرضا انصاری، مجتبی شاکری، محسن سرخو، حبیب کاشانی، احمد حکیمی پور و محمد سالاری بودند.

◀️ همچنین در زمان رای گیری واگذاری سهام شهر آفتاب نیز ۲۰ عضو شورای شهر تهران رای مثبت دادند و آقایان؛ احمد مسجدجامعی، رحمت اله حافظی، محمدحقانی، غلامرضا انصاری و مجتبی شاکری مخالف این واگذاری بودند.

◀️ اعضای شورای شهر تهران در بررسی اعطای مجوز اخذ فاینانس دو میلیارد یورو به شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به روش BOT نیز رای مثبت دادند. اعضای مخالف نیز احمد مسجدجامعی، رحمت اله حافظی، محمدحقانی، غلامرضا انصاری، مجتبی شاکری و محسن سرخو بودند.

◀️ یادآوری می شود که از ۳۱ نفر عضو شورای شهر تهران، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی، علی صابری، عبدالحسین مختاباد غایب بودند همچنین ولی اله شجاع پوریان و رضا تقی پور نیز در زمان رای گیری حضور نداشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا