خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و فولاد 12 بهمن 1401

پخش زنده تراکتور و فولاد 12 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان امروز و از ساعت 14:00 در هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس و در تبریز به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و فولاد 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده تراکتور و فولاد 12 بهمن 1401

پخش زنده تراکتور و فولاد 12 بهمن 1401

آیا فولاد در غیاب سرمربی‌اش می‌تواند برای دومین هفته متوالی برنده شود؟ تراکتور و فولاد در شرایطی با هم بازی دارند که اگر جواد نکونام کنار خط بود، شاهد یک تقابل لالیگایی بودیم منتهی نکونام جلوی پرسپولیس اخراج شد تا بخشی از جذابیتهای این مسابقه از بین برود هر چند که حضور روبرتو تورس در ترکیب فولاد، باز هم این بازی را تبدیل به یک تقابل لالیگایی کرده است ضمن آنکه در ترکیب فولاد بازیکنانی حضور دارند که قبلا برای تراکتور بازی کرده‌اند و قطعا مصاف آنها با شاگردان پاکو خمز، یکی از جذابیتهای این بازی است.

در هفته گذشته، تراکتور با نتیجه 1-3 ذوب آهن را شکست داد و فولاد هم در یک دیدار جنجالی، با یک گل از سد پرسپولیس گذشت. در جدول رده‌بندی، تراکتور 26 امتیازی در رده پنجم قرار دارد و فولاد 24 امتیازی، تیم هشتم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و فولاد 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا