خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک هشتم نهایی جام حذفی رویارو می‌شوند.

تیم‌های الاتحاد کلبا و البطائح که همین چند روز پیش در لیگ داخلی امارات به مصاف هم رفتند و بازی‌شان 2 بر 2 مساوی شد، امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در جام حذفی امارات موسوم به جام ریاست یا پرزیدنت کاپ، و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401

فرهاد مجیدی پس از قهرمانی با استقلال در لیگ برتر خلیج همیشگی فارس تصمیم گرفت مربیگری را در امارات دنبال کند و تا اینجای کار نیز با الاتحاد کلبا عملکرد بسیار خوبی را داشته است؛ الاتحاد در فصل گذشته در 26 بازی 28 امتیاز کسب کرده بود حال آنکه در این فصل با مجیدی در 14 بازی 21 امتیاز کسب کرده و باید دید شاگردان مجیدی در جام حذفی چه خواهند کرد.

البطائح در 7 بازی خانگی آخر خود بردی نداشته و الاتحاد کلبا هم در 6 بازی خارج از خانه بردی ثبت نکرده است. دو تیم سه روز پیش و در هفته چهاردهم لیگ امارات به مصاف هم رفتند و در شرایطی که شاگردان مجیدی تا دقایق پایانی با دو گل پیش بودند، دریافت یک گل روی بدشانسی و سپس اخراج یکی از بازیکنان الاتحاد، نظم این تیم را به شکلی به هم ریخت که بازی برده مساوی شد!

البطائح در 5 بازی آخر خود دو شکست، دو تساوی و تنها یک برد کسب کرده و الاتحاد کلبا سه شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده است. در سه تقابل پیشین دو تیم در سالیان اخیر، یک بار هر یک از دو تیم پیروز شده و یک بازی نیز مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401
پخش زنده الاتحاد کلبا و البطائح 12 بهمن 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا