خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و رئال بتیس 12 بهمن 1401

پخش زنده بارسلونا و رئال بتیس 12 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته هفدهم لالیگا رویارو خواهند شد.

تیم‌های بارسلونا و رئال بتیس امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در هفته هفدهم لالیگا و در استادیوم بنیتو ویامارین به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال بتیس 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و رئال بتیس 12 بهمن 1401

پخش زنده بارسلونا و رئال بتیس 12 بهمن 1401

بارسای صدرنشین و 47 امتیازی که با ژاوی و ستارگان جوانش خوش می‌درخشد، این روزها اختلاف خوبی با رئال ایجاد کرده و وضعیت بسیار خوبی دارد. آن‌ها امشب میهمان یکی از تیم‌های باکیفیت لالیگا به سرمربیگری مانوئل پلگرینی هستند که پیش از این مربی مالاگا، رئال و من سیتی هم بوده و بارها برابر بارسا در تیم‌های مختلف قرار گرفته و عموما شکست خورده است.

بارسا هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده و نکته اینکه در این 5 برد تنها 1 گل از رئال مادرید دریافت کرده است. بتیس اما سه شکست و دو برد در 5 بازی آخر به ثبت رسانده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 18 بار بارسا پیروز شده و 3 بار بتیس. دو بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر هم چهار بار بارسا پیروز بوده و یکبار بتیس. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال بتیس 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا