خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست 12 بهمن 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست 12 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در نیمه نهایی جام اتحادیه رویارو می‌شوند.

تیم‌های منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم می‌روند. این جام در کنار جام حذفی و لیگ برتر یکی از سه جام داخلی فوتبال انگلستان است که معمولا زودتر از همه رقابت‌ها به پایان می‌رسد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست 12 بهمن 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست 12 بهمن 1401

منچستر یونایتد که بازی رفت را با 3 گل در خانه حریف پیروز شده امروز و در اولترافورد بعید است خیلی به خود فشار بیاورد و تن هاخ که به نظر می‌رسد واقعا یونایتد را از بحران پسافرگوسن خارج کرده است، احتمالا در این بازی از ترکیب دوم استفاده کند. در دیگر بازی نیمه نهایی، نیوکسل به فینال رسیده است.

یونایتد در 5 بازی آخر خود سه برد، یک شکست و یک تساوی کسب کرده و ناتینگهام فارست دو برد، دو شکست و یک تساوی. در دو تقابل دو تیم در سالیان اخیر، دوبار یونایتد پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست 12 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا