خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ویدیوهای عجیب غریب شهبانو منصوریان کار دستش داد | فرار مالیاتی اینفلوئنسرهای با ۵۰۰K فالوئر؛ عصبانیت شهربانو منصوریان از «بلاگر» نامیدنش

روزیاتو نوشت: وزیر اقتصاد با اعلام تعداد اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده که مشمول پرداخت مالیات هستند، گفت مجموع تراکنش‌های واریزی به حساب ۱۲۳ اینفلوئنسر ۲۳۰۰ میلیارد تومان بوده است که بسیاری از آنها هنوز مالیات نداده‌اند.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد درباره دریافت مالیات از اینفلوئنسرهای بالای ۵۰۰ هزار عضوی گفت: «بخش زیادی از این فعالان تمکین نکرده‌اند با این حال ما مکلف به اجرای قانون هستیم.»

عصبانیت شهربانو منصوریان از «اینفلوئنسر» نامیدنش و اجبار به پرداخت مالیات + ویدئو
حضور جنجالی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان – دی ماه ۱۴۰۰

او گفت:‌ «اخذ مالیات از این افراد که بیش از ۵۰۰ هزار فالوئر دارند در بودجه آمده بود. ۵۵۱ کاربر شناسایی شده و مشمول حکم قانون بودجه ۱۴۰۱ بوند که ۱۳۱ فعال بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته‌اند و وزارت اقتصاد دنبال اجرای قانون است.»

عصبانیت شهربانو منصوریان از اینکه باید مالیات بدهد

در همین حال شهربانو منصوریان، ووشوکار پرحاشیه ایرانی و دارنده چندین مدال طلای جهانی و آسیایی، از اینکه او را «بلاگر» نامیده‌اند و موظف به پرداخت مالیات است به شدت عصبانی شده و از مسئولان گله کرده است.

سازمان امور مالیاتی اعلام کرده که صاحبان کسب و کارهای مجازی، اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، باید مالیات خود را به دولت بپردازند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا