خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور آذری جهرمی در روستای گروک شهرستان راور

«محمدجواد آذری جهرمی»،

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امروز تنها برای افتتاح چند پروژه به استان کرمان نیامده ام، بلکه برای ارائه گزارش اقدامات انجام شده به مردم آمده ام، گفت: با اقداماتی که از زمان وقوع زلزله در سال گذشته انجام شده است ۷۰۰ کیلومتر از جاده های اصلی و ۲۶۲ روستا که قبلا فاقد ارتباطات بودند از امروز تحت پوشش خدمات تلفن همراه قرار گرفتند.
به گزارش سیتنا، آذری جهرمی که در تکیه روستای گروک شهرستان راور استان کرمان و در جمع مردم سخن می‌گفت، با بیان اینکه هفت ماه پیش که زلزله آمد مشکلاتی برای مردم نمایان شد که یکی از آنها در حوزه ارتباطات بود، گفت: وضعیت پیش آمده برای بنده به عنوان مسوول ارتباطات کشور باعث شرمندگی بود و در همان زمان چاره ای جز عذرخواهی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات نداشتیم اما امروز آمده ام که بگویم الوعده وفا.

وی با اشاره به اینکه در زمان وقوع زلزله از مجموع ۳۵۰۰ کیلومتر جاده اصلی در استان کرمان، ۷۰۰ کیلومتر آن فاقد ارتباطات بود، افزود: با اقداماتی که در این مدت برنامه ریزی و اجرا شده است، زیرساخت های استان کرمان به وضعیت مطلوبی نزدیک می شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه بعد از قطع ارتباطات روستاها بخاطر سرقت کابل مسی از مجموع ۷ هزار روستای استان کرمان برای ۱۳۰۰ روستا امکان ثبت نام مجدد تلفن ثابت فراهم شده است.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با ارایه این توضیح که از مجموع ۸۸ دکل مخابراتی نزدیک به نیمی از آنها با سختی وارد مدار شده است، تصریح کرد: بناست ظرف مدت محدودی با کمک مدیران استانی مشکل برق نیمی دیگر نیز حل شود تا به سرعت در مدار قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ۲۴۰۰ روستا در استان کرمان ‌وجود داشت که قبلا خدمات همراه اول داشتند و از امروز خدمات ایرانسل نیز در این روستاها برقرار می شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷۰۰ روستا که عمدتا در مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان هستند و از اینترنت بی بهره بودند اکنون از این خدمات بهره مند شده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا