خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زاکانی: 70 بار به دادسرا رفته‌ام

علیرضا زاکانی، کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان گفت: ما در دو دهه گذشته با فساد مبارزه کردیم که 70 بار به دادسرا رفته و 15 پرونده برای ما باز کردند اما هر بار آنها محکوم شدند چراکه ما صدای مردم و محرومان بودیم. ما در مقام نظر با آنها اختلاف داریم زیرا ما با یک نگاه فلسفی درست به جامعه و کشور نگاه می‌کنیم و باید بگویم ما احساس تزلزل نکرده و خودمان را محروم نخواهیم کرد. زیرا برخی تفکرات افراطی در کشور وجود دارد؛ چراکه نگاه ما پیشرفت بوده و شاگرد نمی‌مانیم. البته دچار افراط و تحجر هم نمی‌شویم.

به گزارش فارس، زاکانی در نشست خبری که امروز صبح (سه شنبه 25 خرداد 1400) برگزار شد، دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و پیوند خوردن آن با میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفت.

وی اضافه کرد: ما در انقلاب اسلامی شعارهای زیاد و خوبی مانند نه غربی، نه شرقی و جمهوری اسلامی داریم که از ابتدای انقلاب تا امروز بر این محور انقلاب پیش رفته و به عنوان یک الگو برای سایر کشورها بوده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما دو مانع داخلی و خارجی در راه ساخت ایران داریم که یک روز مانع خارجی ما آمریکا و شوروی بود که البته امروز هم این دشمنان هستند. اینها در مقام عمل به جز غارت به چیزی فکر نمی‌کنند اما ما در قبال عمل هم دارای راهبرد فکری و هم راهبردی عملی هستیم.

زاکانی ادامه داد: در مقام نظر هم یکسری خود را تهی از اشتباه می‌دانستند و به یک نتیجه رسیده بودند که انقلاب اسلامی در ابتدا خوب بود اما بعد از آن جز نظام سلطه نمی‌توان آن را اداره کرد.

وی تصریح کرد: اگر در انقلاب شعار داده می‌شد، به معنای واقعی کلمه به آن عمل هم می‌کردند، مثل امروز نبود که یک طبقه خاصی را در جامعه شکل بدهند. ما با این نگاه غلط داخلی برخورد می‌کنیم، حالا می‌خواهد این موضوع در اصولگرا هم باشد تفاوتی نکرده و برخورد می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در دو دهه گذشته با فساد مبارزه کردیم که 70 بار به دادسرا رفته و 15 پرونده برای ما باز کردند اما هر بار آنها محکوم شدند چراکه ما صدای مردم و محرومان بودیم. ما در مقام نظر با آنها اختلاف داریم زیرا ما با یک نگاه فلسفی درست به جامعه و کشور نگاه می‌کنیم و باید بگویم ما احساس تزلزل نکرده و خودمان را محروم نخواهیم کرد. زیرا برخی تفکرات افراطی در کشور وجود دارد؛ چراکه نگاه ما پیشرفت بوده و شاگرد نمی‌مانیم. البته دچار افراط و تحجر هم نمی‌شویم.

زاکانی تصریح کرد: ما توانمندی داخل کشور را اصل می‌دانیم و به رهبر و مکتب و مردم اعتماد داریم و از همه فرصت‌های منطقه‌ای و جهانی سود خواهیم برد. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که برخلاف تبلیغات نادرستی که می‌کنند به هیچ عنوان دیوار نمی‌کشیم و نسبت به 15 کشور اطراف خودمان برنامه داشته و تعامل برقرار خواهیم کرد. همچنین در قبال روسیه و چین هم ناظر بر تعامل دوطرفه رفتار می‌کنیم و البته همه غرب را تنها آمریکا نمی‌دانیم.

وی افزود: فکر ما یا همان جبهه انقلاب یک منطق درست دارد، ما می‌خواهیم به نخبگان تکیه کرده و توانمندی کشور را به میدان بیاوریم، زیرا ساختن ایران الگو برای ما در اولویت قرار داشته و مطمئنا از بعد مادی و معنوی رشد خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در حال حاضر مانع‌های داخلی و خارجی نمی‌تواند نگاه مردمی ما را نسبت به واقعیت جامعه منحرف کند. اکنون من صدای غارت‌شدگان هستم چراکه دیده‌ام چگونه یک شبکه فساد راه‌اندازی کرده و کرده‌اند. بر همین اساس ما پنجه در پنجه مفسدین قرار داده‌ایم.

زاکانی گفت: بزرگی‌ها و عظمت‌های جمهوری اسلامی از تفکر انقلابی به وجود آمده است که باعث شد در نانو، تکنولوژی و بیوتکنولوژی، تجهیزات دفاعی و بسیاری دیگر از بخش‌های مختلف پیشرفت کنیم. انتخابات ما شب قدر ما است، در همین راستا زمینه استحکام درونی نظام را فراهم کرده و شرایط را به سمتی می‌بریم که مردم بر قدرت بنشینند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تکیه ما بر 42 سال فعالیت ما در انقلاب است که می‌توانیم برای تمام این مدت پاسخگو باشیم. ما معتقد به پیوستگی بین مردم و امام هستیم و همیشه بر این باور بوده و هستیم که جریان انقلاب فراتر از افراد هستند. هر کسی که تفکر ما را بپسندد، حتی اگر از جانب مخالف‌های ما هم باشد برای ما مورد قبول است. امیدواریم با پیروزی در انتخابات بتوانیم ایران متمدن و قوی را به عنوان الگو برای ایرانیان و سایر کشورها رقم بزنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما با اسم‌ها کاری نداریم،‌ در واقع ما با جوهره و ریشه فساد مقابله می‌کنیم، اگر کسی فساد می‌کند باید یک چوب بخورد، اگر گفت انقلابی‌ام و اصولگرا، دو چوب خورده و اگر گفت فامیل زاکانی‌ام باید سه چوب بخورد.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا