خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نمی‌دانم در کره شمالی هم چنین چیزی هست یا خیر»

جماران نوشت : محقق داماد گفت: ما در کشوری زندگی میکنیم که پارلمانش می خواهد تصویب کند که هرکس خلاف حاکمیت حرف میزند به ۱۰ تا ۱۵ سال حبس محکوم شود.

آیت الله محقق داماد در حاشیه نشست شاخه اقتصادی فرهنگستان علوم :

ما در کشوری زندگی میکنیم که پارلمانش می خواهد تصویب کند که هرکس خلاف حاکمیت حرف میزند به ۱۰ تا ۱۵ سال حبس محکوم شود. نمی دانم در کره شمالی چنین چیزی هست یا خیر؟

ادعای جدید آژانس انرژی اتمی درباره سایت فردو

یک اتهامی مطرح می‌شود که می‌گوید فقه کشور را ویران کرده است. در حوزه اقتصاد، عمل نکردن به حلال و حرام، کشور را به اینجا کشانده است.

دولت در زمینه ثروت های ملی مرتکب خلاف شرع علنی شده است.

یک نفر در مجلس نیست این مسائل را بفهمد

فروختن نفت و تقسیم آن حرام است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – جناب دکتر محقق , بدانید که نیروهای دلسوز و مردم گرا, سوای اعتراضات در خیابانها و فریاد از بیداد , نیم نگاهی هم به شخصیتهایی چون شما دارند که به نفع آنها به میدان سخن و تذکر جدی بیایید – شما میتوانید از تریبونی که دارید درد ما مردم را با رسایی اعلام کنید – ما نمیتوانیم اینکار را بکنیم زیرا با مشکلاتی که می بینید مواجه میشویم , اما شما فرق دارید و مشکلاتتان کمتر است و مسئولیت بسیار . ما از شما انتظار داریم…

    16
  2. آیت الله محقق داماد عالمی باوقار با اعتقاداتی واقع بینانه ومعنوی.. چه گویم که همواره عالمان واقعی مبتلا به جُهال اند..

  3. جناب محقق ، ما باید در تمام «ترین ها» در دنیا اول باشیم، یکی از جذاب ترین مصادیق آن برای حاکمیت، همین موضوعی است که شما بدان اشاره کردید.

  4. حتا اگر مجلس ما نماینده واقعی ملت ایران هم بود باز تصویب این قانون اقدامی خلاف قانون و بر علیه دموکراسی است. یادمان نرود وقتی مجلس احمدشاه را از سلطنت خلع کرد و سلطنت را به رضاخان تفویض کرد احمدشاه چه نوشت: 《ملتی که به خود حق بدهد زور بگوید، باید منتظر روزی باشد که به او زور بگویند!》
    چرا می‌خواهند تاریخ دوباره تکرار شود؟!

  5. هرحرکت وانتقادواعتراضی جوابش که بازداشت نیست..ماتشکیل حکومت دادیم تا اسلام رابه دنیا معرفی وویژگیهای منحصربفردش راچون آفتاب به رخ فرهنگها بکشانیم والله این فرهنگی که تاحالا پیاده کردیم حرفی برای گفتن ندارد؟هر روز بر سر موضوعات کم اهمیت خبر بازداشت اینو آن را می شنویم بعدهم میگیم تهاجم فرهنگی!! آخه این فرهنگی که ماملاحظه می کنیم توان ایستادگی در برابر هیچ رقیبی راندارد دلیلش هم همین که بجای مبارزه فرهنگی وفکری دست به بازداشت می زنیم که فقط باعث سرشکستگی خودمان است. مابا آبروی اسلام بازی کردیم. والله العلی العظیم به تنها چیزی که توجه نشد حرمت اسلام بود.. یک مشت مجیزگوی بی هنر را که جز منافع شخصی اشان به چیزی نمی اندیشیدند پروبال دادیم. بعد میگن چرا مردم معترضند. عشق بمقام مسؤولان را از صراط مستقیم والله خارج کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا