خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پیکان و نفت مسجد سلیمان 13 بهمن 1401

پخش زنده پیکان و نفت مسجد سلیمان 13 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پیکان و نفت مسجد سلیمان امروز و از ساعت 15:00 به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پیکان و نفت مسجد سلیمان 13 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پیکان و نفت مسجد سلیمان 13 بهمن 1401

پخش زنده پیکان و نفت مسجد سلیمان 13 بهمن 1401

آیا رضا عنایتی می‌تواند برای دومین هفته متوالی، تیمش را با امتیاز از زمین خارج کند؟ عنایتی در حالی هفته قبل و در اولین بازی‌اش روی نیمکت نفت موفق به گرفتن امتیاز از هوادار شد که نفت در هفته‌های گذشته، به باختن عادت کرده بود و حالا سرمربی جدید تیم مسجدسلیمانی امیدوار است که جلوی پیکان هم بتواند حداقل یک امتیاز را بگیرد.

عنایتی قبل از بازی گفته که به خاطر شرایط تیمش، هر بازی، حکم فینال برای نفت مسجدسلیمان دارد و باید دید که او می‌تواند از فینال دومش هم امتیاز بگیرد یا نه.

در هفته گذشته، پیکان با یک گل مس کرمان را شکست داد و دیدار نفت مسجدسلیمان و هوادار گلی نداشت. پیکان 19امتیازی در رده یازدهم قرار دارد و نفت 10امتیازی، تیم آخر جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی پیکان و نفت مسجد سلیمان 13 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا