خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و مس کرمان 13 بهمن 1401

پخش زنده استقلال و مس کرمان 13 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ برتر رویارو می‌شوند.

تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان امروز و از ساعت 17:00 به وقت ایران در هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس و در کرمان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و مس کرمان 13 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و مس کرمان 13 بهمن 1401

پخش زنده استقلال و مس کرمان 13 بهمن 1401

استقلال بعد از هفته‌ها، بالاخره جلوی ملوان، سه امتیاز یک بازی را گرفت تا شرایطش کمی بهتر شود. آبی‌ها هنوز امیدوارند که بتوانند از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ دفاع کنند و به همین دلیل به هر بازی، به چشم یک فینال نگاه می‌کنند.

آنها در شرایطی مقابل مس کرمان قرار خواهند گرفت که در بازی رفت، با تک گل یامگا حریفشان را شکست دادند و امیدوارند همانطور که هفته قبل ملوان را دبل کردند، این هفته هم بتوانند مس را به مانند بازی رفت شکست دهند.

باید دید مس کرمان که بعد از دو برد متوالی مقابل تیمهای نفتی لیگ، هفته گذشته شکست خورد، اجازه می‌دهد که استقلال با دست پر به تهران برگردد یا نه.

در هفته گذشته، مس کرمان با یک گل به پیکان باخت و استقلال با 4 گل ملوان را شکست داد. در حال حاضر، مس کرمان 14 امتیازی در رده چهاردهم قرار دارد و استقلال 30‌ امتیازی تیم چهارم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و مس کرمان 13 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا