خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرلورکوزن و آگزبورگ 14 بهمن 1401

پخش زنده بایرلورکوزن و آگزبورگ 14 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته نوزدهم بوندسلیگا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های بایر لورکوزن و آگسبورگ امشب و از ساعت 23:00 به وقت ایران در هفته نوزدهم بوندسلیگا و در استادیوم WWK آرنا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آگزبورگ 14 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرلورکوزن و آگزبورگ 14 بهمن 1401

پخش زنده بایرلورکوزن و آگزبورگ 14 بهمن 1401

بایرلورکوزن که با ژابی آلونسو احیا شده و فرم بسیار ایده‌آلی حداقل در بوندسلیگا دارد، امشب میهمان آگزبورگ است. متاسفانه اما به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی و اسطوره سابق رئال مادرید اعتقاد چندانی به سردار آزمون ستاره ایرانی خط حمله خود ندارد و در تمام موفقیت‌های مدت اخیر لورکوزن، سردار فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است.

لورکوزن در حال حاضر با 24 امتیاز در رده نهم جدول است و میزبان با 18 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته است. لورکوزن آلونسو در 5 بازی آخر خود 4 برد و یک شکست برابر بوروسیا دورتموند داشته و آگزبورگ سه شکست و دو تساوی.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 15 بار لورکوزن پیروز میدان بوده و 2 بار آگزبورگ، 7 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آگزبورگ 14 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا