خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قوه قضاییه: فرهاد میثمی در اعتصاب غذا نیست

مرکز رسانه قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای درباره‌ی آخرین وضعیت فرهاد میثمی به همراه عکسی که می‌گوید مربوط به امروز – جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ – است، نوشت:

«از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال 1397 و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

فرهاد میثمی با اتهام توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی محاکمه و پس از ورود به زندان در سال ۹۷ اقدام به اعتصاب غذا در یک بازه زمانی موقت کرد.

با توجه به اینکه او سابقه بیماری کولیت داشته است، در همان مقطع زمانی مقداری وزن از دست می دهد اما با مداخلات پزشکان و رایزنی های صورت گرفته از سوی مسئولین زندان سرانجام اعتصاب غذای خود را شکست و تحت درمان پزشکی و دارویی قرار گرفت.

بنابر این گزارش؛ اما از شب گذشته مجددا عکس‌هایی از فرهاد میثمی در فضای مجازی منتشر شده  که پیگیری‌های روابط عمومی سازمان زندانها نشان می‌دهد فرهاد میثمی در این دوره خاص اعتصاب غذا نکرده اما به هم بندی‌ها و مسئولین زندان اعلام کرده من کمترین مقدار غذا را مصرف می‌کنم.

در حال حاضر با توجه به نظارت کادر زندان و گزارش‌های ارسال شده به مسئولین زندان رجایی شهر، وضعیت عمومی نامبرده به طور مرتب تحت نظر پزشک مقیم زندان بوده و حال عمومی اش مناسب گزارش شده است.»


عکسی که در شبکه‌های اجتماعی به صورتی گسترده مورد توجه قرار گرفته است:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عکسها نشون میده که انگار فرهاد میثمی توی آشوویتسه باز میگین وضع بدنیا مناسبه؟! بابا به شما چی باهاس گفت؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا