خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ شرکت دامداران به شایعات اخیر

درپی درگیری‌های اخیر در گلستان هفتم که به خشونت کشیده شد، شایعاتی درباره‌ی مدیران شرکت لبنیاتی «دامداران» در شبکه‌های مجازی پخش شد و در آن گفته شد که این شرکت متعلق به دراویش گنابادی است. دامداران در پیامی که برای کارکنان خود ارسال کرده است به شایعات اخیر پاسخ داد.

به گزارش انصاف نیوز متن این پیام به این شرح است: شرکت دامداران یک شرکت خصوصی است و متعلق به هیچ سازمان،ارگان، گروه و دسته‌ای اعم از مذهبی، اجتماعی و سیاسی نمی‌باشد و کاملا به شکل خصوصی و در چارچوب مقررات نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

لذا کلیه‌ی مطالبی که در فضای مجازی علیه این شرکت مطرح شده است کاملا تکذیب می‌گردد و حق شکایت علیه ادعاهای کذب مطرح شده برای این شرکت محفوظ بوده و از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا در حال پیگیری است.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام اگر واقعا شرکت دامداران وابسته به دراویش گنابادی نیست و از آن حمایت نمیکند مدیران محترم آن بطور رسمی در رسانه صدا سیما اعلام برائت کرده و موضع شفاف و صریح خود را اعلام کنند .
    چرا که انسان نباید خود را مظن اتهام و تهمت قرار دهد .

    13
    1
  2. بنظر اسم سایت باید به بی انصاف نیوز تغییر کند ، این چه تعابیر زشتیست که یک سایت خبری در عناوین خود مینویسد ؟ مسلما سطح کار غیر حرفه ایی خود را به نمایش گذاشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا