خرید تور تابستان ایران بوم گردی

به فرض که زلنسکی یک «رمال» را دیپلمات فلان جا کرده باشد، حمله پوتین توجیه می‌شود؟

مشرق نیوز مطلبی را درباره یکی از دیپلمات های اوکراینی منتشر کرده و رزومه او را بررسی کرده است. نظر شما چیست؟

مشرق نیوز نوشت: تخصص در جواهرات گران‌بها و بازاریابی چندسطحی امور جنسی معمولاً مرتبط با دیپلماسی بین المللی نیستند. اما این مهارت‌ها کل رزومه‌ی این خانم انتصاب‌شده توسط زلنسکی را تشکیل می‌دهد!

به گزارش سرویس جهان مشرق، درحالی‌که گویی زلنسکی دولت‌های غربی را هیپنوتیزم می‌کند تا مبالغ هنگفتی را برای تأمین مالی تلاش‌های جنگی‌اش اختصاص دهند، او یک هیپنوتیزم‌کننده واقعی را، که مشاور و بازاریاب امور جنسی هم هست، به سمت دیپلماتیک سطح بالا منصوب کرده است.

تخصص در جواهرات گران‌بها، هیپنوتیزم و بازاریابی چندسطحی امور جنسی معمولاً مرتبط با دیپلماسی بین المللی نیستند. اما این مهارت ها به طور برجسته در رزومه اولسیا ایلاشچوک سفیر جدید اوکراین در بلغارستان به چشم می خورد.

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس

اولسیا ایلاشچوک از زمان انتصاب وی در ۲۳ دسامبر توسط رئیس جمهور اوکراین به عنوان سفیر بلغارستان توسط ولودیمیر زلنسکی، حساب فیسبوک خود را خصوصی کرده است. در زمان ثبت این گزارش، تنها بخش “مقدمه” صفحه فیس بوک او قابل مشاهده بود. برخی از تجربیات آموزشی را فهرست کرده و شامل زمینه های حرفه ای زیر می شود:

“روانشناس بالینی، درمانگر خانواده سیستمیک، درمانگر گشتالت، متخصص جنسی-مشاور. “

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس
زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس

طبق گزارش‌ها، ایلاشچوک «تا همین اواخر» به‌روزرسانی‌هایی را در مورد موضوعات مرتبط با گشتالت درمانی و امور جنسی در صفحه خود ارسال می‌کرد.

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس

اما یکی دیگر از «تخصص» های این خانم، فعالیت در زمینه‌ی جادوی سیاه، به ویژه جادوی مخصوص حوزه کشورهای کارائیب یعنی «وودو» است. یکی از شگردهای اصلی این جادو، درست کردن عروسک‌هایی شبیه سوژه(قربانی) و تلاش برای آزار دادن یا آسیب رساندن به او از طریق اعمال خاص روی عروسک(همچون فرو کردن سوزن) است. او خود در پستی در شبکه اجتماعی، عملا دخیل بودنش در این نوع فعالیت‌های شیطانی را تایید کرد و گفت که روی عروسک «پوتین» عمل جادویی انجام می دهد.

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس

او در یکی پست‌های شبکه اجتماعی خود در شرح مناسک جادوی وودو توسط خود نوشت:

حالا من سراغ عروسک می آیم و یک سنجاق سر را آنجا فرو می کنم … و کمی برای روحم آسان‌تر می شود که حتی برای یک ثانیه هم متوقف نشوم و کارم را به موثرترین شکل ممکن انجام دهم! “

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس

به هر حال، جدای از این موضوع خاص که جای یک گزارش مستقل دارد، کمبود صلاحیت‌های دیپلماتیک ایلاشچوک آنقدر چشمگیر است که حتی بی بی سی با بودجه دولت بریتانیا انتصاب او را “رسوایی” خوانده است. با افزایش انتقادات و تمسخرها، وزارت امور خارجه اوکراین بیانیه ای صادر کرد که در آن از این تازه‌کار امور سیاسی به عنوان یک «متخصص در روابط بین الملل» دفاع کرد و به تسلط او به زبان انگلیسی – نه تازه زبان رسمی بلغارستان – اشاره کرد.

در آرشیو فیسبوک لایوی از آوریل ۲۰۲۰ هست که ایلاشچوک خود را به عنوان یک هیپنوتیزم‌کننده مدرن معرفی می کند. کیف هنوز در مورد اینکه آیا قصد دارد از این مهارت در تلاش های دیپلماتیک خود استفاده کند یا خیر، اظهار نظر نکرده است.

در اواخر ژوئیه ۲۰۲۱، ایلاشچوک در دو ویدیو در یک کانال یوتیوب متعلق به ادوارد بورداکوف، یک متخصص خودخوانده در بازاریابی چند سطحی ظاهر شد. بورداکوف عضو «نخبگان الماس» RAIN International، یک طرح هرمی سلامت و تندرستی است. ایلاشچوک در ویدیوهایی با عنوان «پول، مکمل‌ها و تابو» و «مکمل‌ها، سکس و مغناطیس» از مزایای مثبت مکمل‌های غذایی بر میل جنسی، که آن را «انرژی پول» می‌نامد، سخن می‌گوید.

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس

در حالی که ایلاشچوک سابقه کار در خدمات دیپلماتیک یا اصولا هیچ مقام و پست اجرایی ندارد، اما سابقه قابل توجهی در فروش جواهرات دارد. به گزارش وب سایت خبری اوکراینی بوکینفو، نام ایلاشچوک از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ به عنوان مدیر یک شرکت جواهرات به نام «جِما» ثبت شده است و تا اکتبر ۲۰۲۱ به عنوان یکی از بنیانگذاران آن شناخته می شد.

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس
عکسی از ایلاشچوک در زمان مدیریت جما

گزارش شده است که نام این شرکت، محور تحقیقات قضایی علیه ایوان رینژوک، الیگارک اوکراینی بود، که در سال ۲۰۱۱ به جرم پولشویی و گرفتن رشوه به ارزش یک چهارم میلیون دلار دستگیر شد. جما، یکی از ۲۵ شرکت مرتبط با رینژوک بود، که از قضا “منبع اصلی” درآمد او محسوب می شد. پلیس نزدیک به ۶۵۰ هزار دلار طلا و الماس از این شرکت جواهرسازی کشف و ضبط کرد. اگرچه رینژوک در نهایت تبرئه شد، یک رسانه خبری اوکراین خاطرنشان کرد: “هنوز سوالات زیادی درباره او وجود دارد. “

زن رمّالی که سفیر زلنسکی در بلغارستان شد! +عکس

انتصاب ایلاشچوک در زمان حساسی در روابط بین بلغارستان و اوکراین، رخ داده است. تا اوایل دسامبر، بلغارستان یکی از تنها کشورهایی بود که اتحادیه اروپا از ارسال سلاح به اوکراین خودداری می کرد. (حزب سوسیالیست کشور در ماه مه از اقدامی برای حمل سلاح جلوگیری کرده بود).

طی دیدارهای زلنسکی از کاخ سفید و کنگره در ۲۱ دسامبر، او کمک نظامی آمریکا به کشورش را “سرمایه گذاری” در “دموکراسی” توصیف کرد. دو روز بعد، با انتصاب ایلاشچوک به عنوان سفیر در یک کشور متحد کلیدی اروپایی، زلنسکی به دنیا نشان می دهد که نظام سیاسی کشورش چقدر می تواند شایسته‌سالار باشد.

حقیقتا جای طرح این پرسش است که در کدام کشور دیگر یک کمدین که رئیس جمهور شده است، می تواند یک طراح هرمی امور جنسی را به عنوان یک دیپلمات عالی‌رتبه منصوب کند؟ شاید دلیل این موضوع، همان چیزی که بابت آن، «هانتر بایدن»، بدون هیچ هنر و تخصص خاصی، به خاطر مشارکت خود در حوزه نفت و گاز اوکراین، لقمه‌های بزرگ و چربی دریافت کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. معلومه که یک جایت سوخته، الان تو دلسوز اکراین شدی بزار این جادوگر به بادش دهد تو که بدت نمیاد

  2. این اطلاعات گرانبها و ارزشمند را برادر پوتین فرمودن در اختیار برادران مومن و مسلمان قرار دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا