خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا پس از ۱۸ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد

یورونیوز نوشت: جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا و همسرش سوفی گرگوار ترودو روز چهارشنبه اعلام کردند که پس از ۱۸ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده‌اند. این دو در اینستاگرام خود نوشتند که پس از«مکالمه‌های پرمعنا و دشوار» این تصمیم را گرفته‌اند.

در بیانیه دفتر نخست وزیری کانادا آمده است که هر دو توافقنامه‌های جدایی قانونی را امضا کرده‌اند. 

ترودو فرزند ۵۱ ساله یکی از مشهورترین سیاستمداران کانادا در سال ۲۰۱۵ به عنوان نخست وزیر این کشور سوگند یاد کرد. سوفی ترودو یک مدل و مجری سابق تلویزیونی است. آنها سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کردند و به سرعت روی جلد مجله ووگ ظاهر شدند و همه جا صحبت از آنها بود. 

جاستین و سوفی سه فرزند به نام‌های خاویر ۱۵ ساله، الاگریس ۱۴ ساله و هادرین ۹ ساله دارند. 

آنها در صفحه اینستاگرام خود همچنین نوشتند که «مانند همیشه، ما یک خانواده صمیمی با عشق و احترام عمیق به یکدیگر و برای آنچه ساخته‌ایم و خواهیم ساخت، باقی می‌مانیم.»

یک مقام آگاه در این باره گفت که انتظار می‌رود هر دو حضانت مشترک بچه‌ها را داشته باشند و ترودو در ریدوی اوتاوا جایی که از سال ۲۰۱۵ در آنجا زندگی کرده‌اند، می‌ماند. همچنین کودکان در درجه اول برای حفظ ثبات در آنجا زندگی خواهند کرد. 

این مقام آگاه همچنین گفت که سوفی به یک خانه جداگانه در اتاوا نقل مکان کرده و زمان‌هایی که جاستین در سفرهای کاری باشد، او وقت خود را بچه‌ها در ریدو خواهد گذراند. 

سوفی در سال‌های اخیر نقش کمتری را ایفا کرده و به ندرت با نخست وزیر در سفرهای رسمی حاضر شده است. این دو ماه گذشته در مراسم روز کانادا در اوتاوا به طور عمومی با هم دیده شدند. 

در بیانیه دفتر ترودو آمده است: «آنها یک خانواده صمیمی باقی می‌مانند و سوفی و نخست وزیر روی تربیت فرزندان خود در محیطی امن، دوست داشتنی و مشارکتی متمرکز هستند. این خانواده هفته آینده در تعطیلات باهم خواهند بود.»

دفتر نخست وزیری کانادا همچنین خواستار احترام به حریم خصوصی آنها شد. 

جاستین و سوفی در کودکی با هم آشنا شدند و سال ۲۰۰۳ دوباره همدیگر را در یک جشن خیریه ملاقات کردند و ارتباطشان آغاز شد. 

جاستین ترودو دومین نخست وزیری است که در دوره خدمتش، جدایی خود را اعلام می‌کند. 

پدرش پیر ترودو و مادرش مارگارت ترودو در سال ۱۹۷۹ از هم جدا شدند و در سال ۱۹۸۴ در آخرین سال حضور ترودوی پدر در دفتر نخست وزیری طلاق گرفتند. 

با این حال، همین چند ماه پیش بود که ترودو عکسی از خود در حالی که دست در دست همسرش داشت در روز سالگرد ازدواجشان منتشر کرد و نوشت: «هر مایل از این سفر با هم یک ماجراجویی است. دوستت دارم سوفی. سالگردمان مبارک.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا