خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فقط ۴ مشکل!

به قول مهران مدیری در هیولا یا همان کامران کامروا؛ ۲۰۰ میلیون تومان

شکر خدا که با انتخابات پرشکوه اخیر ریاست جمهوری و مجلس، ریشه لیبرال ها از دولت و مجلس و حتی شوراهای شهر کنده شده و حکومت به طور کامل و یکدست در اختیار همفکران تان است.

به گزارش عصر ایران، «رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام» در یک گفت و گوی اینترنتی به دفاع از جمله جنجالی خود که گفته بود مردم ما فقط در 4 قلم کالا مشکل دارند: “مسکن، خودرو، غذا و سلامت” پرداخت و چنین شرح داد که ایران امروز بسیار پیشرفت کرده، موشک هایپرسونیک می سازد و غنی سازی 60 درصد می کند و ژن درمانی می کند و شبی نیست که از تلویزیون خبری از پیشرفت کشور نشنویم و این یعنی پیشرفت و تمدن.پس چرا فقط معیشت مردم دارد آسیب می بیند و چرا مردم “فقط” در 4 قلم کالا مشکل دارند؟ این “فقط” حالا فلسفه اش معلوم شد. جوابش این است: “نئو لیبرالیسم و سیاست های نئو لیبرال” است که در ایران دارد معیشت سوزی می کند. و این را مردم بدانند که ما فقط یک قدم و فقط یک قدم با حل مشکلات رفاهی و معیشتی مردم فاصله داریم و آن یک قدم “نه به لیبرالیسم” است و ظرف یکی دو سال می شود این مشکلات را حل کرد.

ابتدا جا دارد از جناب یاسر جبرائیلی که نسبت به انتقادات مطروحه در رسانه ها و فضای مجازی بی تفاوت نبود و حاضر به توضیح شد و مهم تر این که بر خلاف بسیاری از فعالان سیاسی، حرف هایش را نه تنها انکار نکرد، بلکه بر صحت آن پای فشرد، قدردانی کنیم. اصل این رفتار، فارغ از جمله اولیه و توضیحات بعدی، بسیار پسندیده است.

قصد محاجه هم نداریم چه آن که ایشان همان حرف قبلی شان را تکرار کرد و ما هم قبلاً نقدش را نوشته ایم. فقط درباره راه حلی که ایشان برای حل مشکل رفاهی و معیشتی مردم – که از دیدگاه ایشان فقط همین 4 قلم است – ارائه کرد، نکته ای را متذکر می شویم.
جناب جبرائیلی گفته است که تا حل آن “فقط 4 قلم مشکل“،  “فقط یک قدم” باقی مانده است و زمان حل این 4 مشکل را نیز اعلام کرده است: یکی دو سال.

از آنجایی که ایشان سمت رسمی دارد و  «رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام» است، خطاب به ایشان عرض می کنیم که شکر خدا که با انتخابات پرشکوه اخیر ریاست جمهوری و مجلس، ریشه لیبرال ها از دولت و مجلس و حتی شوراهای شهر کنده شده و حکومت به طور کامل و یکدست در اختیار همفکران تان است.
باز هم خدا را شکر که ایران پیشرفت کرده و به مرحله تمدن سازی رسیده و فقط چهار قلم مشکل “مسکن و خودرو و غذا و سلامت” مانده است.
مجدداً خدا را بی نهایت سپاس که تا حل این مشکلات فقط یک گام دیگر مانده و یکی دو ساله حل می شود، یعنی حداکثر تا اواخر 1403 و در زمان همین دولت کنونی.

پس لطفا حالا که همه چیز دست خودتان است و نئو لیبرالها هم نمی توانند حتی در حد موی دماغ ایجاد مزاحمت کنند، آن یک قدم تاریخی را بردارید و این “فقط چهار قلم مشکل” را هم حل کنید تا هم ملت نفسی به راحتی بکشند و هم آقای رئیسی با بیش از 40 میلیون رأی در پاستور بماند. چه چیزی بهتر از این؟!

تا اواخر 1403 در سکوت و دعای خیر منتظر می مانیم تا شاهد آن “فقط یک قدم” و حل آن “فقط 4 مشکل” باشیم.

ولی وجداناً اگر خدای ناکرده، یک در هزار(!) نشد، “فقط” دبه نکنید، عذرخواهی کنید و کنار بروید و دست به دامن توجیه و این نگذاشت و آن مانع شد و … نشوید که گوش ملت پر است از این حرف ها که به طور نوبتی، یک بار از اصلاح طلبان می شنوند و بار دیگر از اصولگرایان تا آن فقط 4 مشکل ( به علاوه خیلی مشکلات دیگر) گلوی این مردم رنج دیده را بفشارد و راه نفس شان را بند بیاورد.

پس فعلاً تا همین روزها در سال 1403 !

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا