خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عزمی جدی برای تحقق مطالبات دانشگاه

 رییس هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه وزارت علوم در جریان مشکلات دانشگاهیان است، گفت: دانشگاهیان باید صبر و حوصله داشته باشند تا مشکلات دانشگاه حل شود.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، جعفر توفیقی در اولین گردهمایی شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان با اشاره به اینکه وی به عنوان عضو این بنیاد در این جلسه حضور یافته است، گفت: رییس جمهور درخصوص دانشگاه سیاست‌هایی را اعلام کرده است و وزارت علوم مصمم است که این سیاست‌ها محقق شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتقاد دولت بر مدیریت غیر سیاسی دانشگاه‌هاست و مبتنی بر مشارکت اعضای هیات علمی، احترام به شان دانشگاهیان، حذف فضای امنیتی از دانشگاه و اعتقاد به فضای آزاد و آزادی اندیشه است افزود: وزارت علوم برای تحقق این سیاست‌ها برنامه‌هایی دارد اما با توجه به شرایط کشور، سرعت تحقق این برنامه‌ها با فراز و نشیب همراه است ؛ به هر روی وزارت علوم عزمی جدی برای تحقق مطالبات دانشگاهیان دارد.

رییس هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان درباره فعالیت دانشگاهیان در این بنیاد گفت: بنیاد امید ایرانیان در دانشگاه‌ها فعالیت ندارد زیرا آیین‌نامه‌ها اجازه نمی‌دهد تشکل‌های دانشجویی به احزاب یا سایر نهادها وابسته باشند ولی بنیاد در ساختار خود می‌تواند شاخه دانشجویی داشته باشد.

توفیقی همچنین درباره عضوگیری شاخه جوانان نیز گفت: عضوگیری شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان براساس آیین‌نامه این بنیاد انجام می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا