خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوحده 16 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوحده 16 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته پانزدهم لیگ امارات رویارو خواهند شد.

تیم‌های الاتحاد کلبا و الوحده، امروز و از ساعت 17:00 به وقت ایران در چارچوب یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر امارات به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الوحده 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و الوحده 16 بهمن 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و الوحده 16 بهمن 1401

شاگردان فرهاد مجیدی که مدتی فرم بسیار خوبی در لیگ امارات داشتند و حتی شانس حضور در بین 4 تیم برتر و کسب سهمیه را در خود می‌دیدند، در مدت اخیر وضعیت خوبی ندارند. آن‌ها بعد از اینکه 3 امتیاز مسلم را با ناداوری و بدشانسی برابر البطائح در لیگ از دست دادند، در جام حذفی امارات نیز برابر همین تیم در ضربات پنالتی حذف شدند و تیم فرهاد در حال حاضر با سه شکست، یک تساوی و تنها یک برد در 5 بازی آخرش اصلا وضع خوبی ندارد و با 21 امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ جای دارد.

در مقابل، الوحده پرستاره که همواره از مدعیان قهرمانی در لیگ امارات است، در حال حاضر با 27 امتیاز در رده سوم لیگ جای گرفته است و در 5 بازی آخر خود دو برد، دو تساوی و یک شکست ثبت کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و الوحده 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا