خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و تاتنهام 16 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و تاتنهام 16 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته 22ام لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر انگیس در تاتنهام هاتسپر استادیوم به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و تاتنهام 16 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و تاتنهام 16 بهمن 1401

سیتی رده دومی و 45 امتیازی که حالا با توجه به شکست آرسنال در بازی حساس برابر اورتون، شانس کاهش اختلاف با تیم میکل آرتتا را دارد،‌ طبعا قصد دارد بهترین و کاملترین استفاده را از تقابل حساس امروز با تاتنهام ببرد اما آیا شاگردان پپ در تقابل با تیم شمال لندنی کار ساده‌ای دارند؟

تاتنهام 36 امتیازی و رده پنجمی آنتونیو کونته گرچه در مدت اخیر نتایج چندان ایده‌آلی کسب نکرده و از فرم ایده‌آل آغاز فصل هم کاملا به دور است، اما کونته همیشه نشان داده که در تقابل با پپ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مثلا همین سال گذشته و در یک بازی جذاب با یک کامبک دیدنی و با نتیجه 3 بر 2 سیتی را در اتحاد شکست داد. البته که کامبک موضوع عجیبی در تقابل‌های این دو تیم نیست و مثلا در آخرین تقابل که مربوط به یک بازی عقب‌افتاده از هفته هفتم بود و همین چندی پیش برگزار شد، تاتنهام با وجود برد دو بر صفر در 45 دقیقه اول، در پایان 4 بر 2 بازنده شد!

دو تیم در 5 بازی آخر البته با کسب سه برد و دو شکست فرم کاملا یکسانی دارند، اما در تقابل‌های رو در رو سیتی با 17 برد در برابر 9 برد تاتنهام دست بالا را دارد. 3 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل دو تیم هم سه بار سیتی پیروز بوده و دوبار تاتنهام. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا