خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی فرنگی رنکینگ کرواسی 16 بهمن 1401

پخش زنده کشتی فرنگی رنکینگ کرواسی 16 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز آخرین نمایندگان کار خود را در این رقابت‌ها پیگیری می‌کنند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آخرین روز برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ کرواسی،‌ 10 نماینده در اوزان 55، 60، 72، 82، 97 و 13 کیلوگرم دارد. برای تماشای پخش زنده کشتی فرنگی رنکینگ کرواسی امروز 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقات در دو بازه زمانی 12:30 و 20:30 از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده کشتی رنکینگ کرواسی 16 بهمن 1401

پخش زنده کشتی رنکینگ کرواسی 16 بهمن 1401

پخش زنده کشتی فرنگی رنکینگ کرواسی 16 بهمن 1401

در پایان روز دوم تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، رضا عباسی آخرین نماینده ایران در روز دوم در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم مقابل هوسیوتیو از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. این کشتی گیر چینی پیش از این لوییز آلبرتو سانچز دارنده مدال طلای المپیک از کوبا را شکست داده بود.

عباسی پیش از این در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد و در دومین مبارزه نیز آدام پویلیک از مجارستان را ۸ بر صفر برد و راهی یک چهارم نهایی شد. عباسی در این مرحله نیز مقایل هاوارد یورگنسن از نروژ در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه ۱۰ بر ۷ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله با اقتدار در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به برتری رسید و راهی فینال شد.

عارف محمدی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم دیگرنمایندگان ایران در روز دوم این مسابقات بودند که به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند. سید دانیال سهرابی نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در آخرین روز این رقابت‌ها و از ساعت 12:30 تا 17:00 به وقت ایران، مسابقات مقدماتی تا فینال اوزان ۵۵ (پویا دادمرز، مهدی جواهری) ۶۰ (مهدی محسن نژاد، امیررضا ده بزرگی) ۷۲ (امیر عبدی ، سجاد ایمن طلب) ۸۲ (پژمان پشتام ، علیرضا مهمدی) ۹۷، ۱۳۰ (علی اکبر یوسفی ، امیر قاسمی منجزی) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا