خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و وولفسبورگ 16 بهمن 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و وولفسبورگ 16 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته نوزدهم بوندسلیگا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های بایرن مونیخ و وولفسبورگ امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در چارچوب هفته نوزدهم بوندسلیگا و در استادیوم فولکس واگن آرنا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و وولفسبورگ 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و وولفسبورگ 16 بهمن 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و وولفسبورگ 16 بهمن 1401

بایرن یولیان ناگلزمان که در خط دفاع مشکلات مهمی دارد، در هفته‌های اخیر در بوندسلیگا آنقدر امتیاز از دست داد که نهایتا یونیون برلین (البته با یک بازی بیشتر) بالخره به صدر جدول رسید. بایرن حالا امروز در تقابل با وولفسبورگ رده هفتمی و 29 امتیازی باید با پیروزی بکوشد تا صدر را از رقیب پایتخت‌نشین خود پس بگیرد.

آمار بایرن از جنبه‌های مختلفی فاجعه است. باواریایی‌ها در 5 بازی آخر خود 4 تساوی و تنها 1 برد کسب کرده‌اند! در طرف مقابل وولفسبورگ با 2 برد و 3 شکست در 5 بازی آخر وارد رقابت امروز می‌شود.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 26 بار بایرن و تنها 2 بار وولفسبورگ پیروز میدان بوده‌اند. 3 بازی هم مساوی شده است. البته در 5 تقابل آخر 4 برد برای بایرن و یک تساوی ثبت شده و آخرین برد وولفسبورگ برابر بایرن مربوط به آگوست 2015 در چارچوب سوپرکاپ آلمان است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و وولفسبورگ 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا