خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و سویا 16 بهمن 1401

پخش زنده بارسلونا و سویا 16 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته بیستم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های بارسلونا و سویا امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران و در هفته بیستم لالیگا در نیوکمپ و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و سویا 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و سویا 16 بهمن 1401

پخش زنده بارسلونا و سویا 16 بهمن 1401

بارسلونای صدرنشین و 50 امتیازی ژاوی که در اندیشه افزایش اختلاف با رئال است، امشب در یک بازی حساس در نیوکمپ باید به مصاف سویای رده چهاردهمی و 21 امتیازی برود که با وجود بازیکنان خوب خود، این فصل اصلا مانند فصول پیش قوی ظاهر نشده است.

بارسلونا در 5 بازی آخر خود رکورد صد در صد پیروزی را ثبت کرده و تنها 1 گل در 5 دیدار دریافت کرده است. سویا اما که فصل را با خولن لوپتگی خوب شروع نکرد، با اخراج او آوردن خورخه سامپائولی، سرمربی سابق تیم‌های مارسی و تیم ملی شیلی، سعی کرده به دوران اوج بازگردد. آن‌ها حداقل در 5 بازی آخر با 3 برد و دو شکست وضع نسبتا خوبی دارند.

گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، بارسا با 26 پیروزی در برابر تنها 4 برد سویا دست بالا را دارد و 7 بازی مساوی شده است. در 5 تقابل آخر هم 4 بار بارسا برده و یک بازی مساوی شده است. اما آخرین برد سویا برابر بارسا خیلی تاریخی نیست و مربوط به فوریه 2021 در کوپا دل ری است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و سویا 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا