خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401

پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان امروز و از ساعت 18:00 در خوزستان و در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401

پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401

آیا فولاد می‌تواند برای دومین بار، تیم صدرنشین لیگ را شکست دهد؟ دو هفته بعد از آنکه فولاد در یک بازی جنجالی توانست پرسپولیس – که در آن زمان در صدر جدول قرار داشت – را شکست دهد، نکونام و تیمش میزبان صدرنشین جدید لیگ برتر هستند و امیدوارند به مانند بازی رفت، دوباره ژوزه مورایس و شاگردانش را تسلیم کنند هر چند که سپاهان اصلا دوست ندارد دوران صدرنشینی‌اش در لیگ، کوتاه باشد و به همین دلیل با هدف کسب سه امتیاز راهی اهواز خواهد شد.

در هفته گذشته، فولاد با نتیجه 0-1 به تراکتور باخت و سپاهان با نتیجه 1-4 گل گهر را شکست داد. در جدول رده‌بندی فولاد 24 امتیازی در رده هشتم قرار دارد و سپاهان 36 امتیازی، صدرنشین لیگ است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا