خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 19 بهمن 1401

پخش زنده پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 19 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته نوزدهم لیگ به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز و از ساعت 18:00 در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس در آبادان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 19 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 19 بهمن 1401

پخش زنده پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 19 بهمن 1401

پرسپولیس با هدف بازگشت به صدر جدول، آماده بازی با صنعت نفت خواهد شد. پرسپولیس از دو بازی آخرش فقط یک امتیاز گرفته تا صدر جدول را به سپاهان بدهد. البته که یحیی گل‌محمدی و سایر قرمزها معتقدند که داوری در این دو بازی، شدیدا به ضرر آنها بوده و به همین دلیل، پرسپولیس، امتیاز از دست داده است. حالا پرسپولیس در حالی در آبادان به مصاف برزیل ایران خواهد رفت که یحیی و شاگردانش امیدوارند سپاهان امروز و در بازی حساس مقابل فولاد، امتیاز از دست بدهد تا آنها با برتری مقابل صنعت نفت، به صدر جدول برگردند.

نکته قابل ذکر اینکه در شرایطی که یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با آلومینیوم اعلام کرده بود که جلوی نفت با تیم امیدش به میدان خواهد رفت اما نهایتا قرار شد که پرسپولیس با تیم اصلی‌اش در آبادان به میدان برود هر چند که به احتمال زیاد پرسپولیس با چند تغییر به نسبت بازی قبلی‌اش، مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت که یکی از آنها، حضور احمد گوهری به جای علیرضا بیرانوند محروم است.

در هفته گذشته، صنعت نفت با یک گل به هوادار باخت و دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک، گلی نداشت. در جدول رده‌بندی صنعت نفت 11 امتیازی در رده پانزدهم قرار دارد و پرسپولیس 36 امتیازی، تیم دوم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان 19 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا