خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش‌ها به توییت صریح مولاوردی درباره‌ی آموزش خودمراقبتی جنسی

جماران نوشت: مولاوردی در حساب توییتری خود نوشت:

چند کودک دیگر باید قربانی شود تا برخی خود حقیقت پندار! به آموزش خودمراقبتی جنسی رضایت بدهند و دست از لجبازی بردارند؟ چند مجلس و دولت دیگر باید بگذرد تا یک لایحه جامه قانون به تن کند؟ #لایحه_حمایت_از_کودکان_و_نوجوانان

واکنش های مجازی به توئیت مولاوردی

Ali25895969 : سلام خانم مولاوردی شفاف بگید چی باید آموزرش داده بشه؟ کدوم سند خارجی یا داخلی؟ اگه سند خارجی مد نظرتون هست، بفرمایید آیا به همه مفاد اون مسلطید؟ آیا سند بومی متناسب با فرهنگ خودمون نداریم؟ آیا نمیشه سند بومی طراحی و اجرا بشه؟ مشکل دقیقا چیه؟! آیا با اجرای سند خارجی مشکل حل میشه؟

مولاوردی پاسخ داد: از کجای حرف من این برداشت را کردید که باید رفت سراغ اسناد خارجی و الگوهای وارداتی مثل کشور سوئد؟!، هر چند بهره مندی از خردجمعی و تجارب موفق بشری هم از آموزه های دینی ماست.

ilaibs : باید در مدارس پسرانه، حضور خانم ها بیشتر شود، تا مردان در مدارس محیط را عاری از نظارت مادرانه ندانند. به خدا دبستان‌های تک جنسیتی بزرگترین ظلمش به پسر بچه هاست.

hasan85523744: سوئد بالاترین آمار تجاوز جنسی رو داره چطور اونجا مسئله هنوز با آموزش به کودکان حل نشده که بیشتر هم شده؟

zombie در پاسخ به این کاربر نوشت:

مغلطه نکن برادر، سوئد به دلیل اینکه تعرف تعرض جنسیش دقیقتره آمارش بالاتره، تو سوئد اگه مردی شبی که زنش حوصله نداره عملی انجام بده تجاوز محسوب میشه یا حتی گفتن حرف جنسی تو خیابون به خانمی که همون تیکه انداختن ماست تعرض جنسی حساب میشه و مجرمه طرف و تو آمارشون میاد.

 

soubasa_ozara: خب چرا به ما میگین؟ رئیس جمهور اگه نتونه کاری کنه خب بگین استعفا بده

LiakhovColonel: دلیل تجویز نسخه شکست خورده غرب چیست؟

pirazhan : متاسفم

nkm00710: اموزش کودکان باید از همون سال اول مدرسه کنار درسها به مرور آموزش داده شه تا برای کودکان مفهوم شه و پدر مادرهایی که کودکان اونها مورد تجاوز قرار میگیره باید متجاوز تحت اختیار اونها باشه و خود پدرها تصمیم بگیرن برخورد کنن تا متجاوز متوجه بشه جهنم این دنیا یعنی چه

hadi231e: حالا حالاها باید بیایند و بروند.

mersadirani: گاردین: #تجاوز به 30000 کودک در انگلیس فقط در 4 سال. هفته‌نامه اشترن آلمان: آزار جنسی ۵۴۷ پسر بچه در کلیسای کاتولیک جامع آلمان. خانم مولاوردی این راهی که میخواید برید نتیجه‌‌ای بهتر از اینا داره؟ ثانیا معلم دلسوزتر از پدر و مادره؟ چه اصراریه که آموزش حتما تو مدارس باشه؟

مولاوردی در پاسخ به یک کاربر:

این آموزشها حتی اگر از همین امروز هم شروع بشود، خیلی دیر است؛ کار را به کاردان بسپاریم و بگذاریم صاحبنظران به دور از فضاسازیهای سیاسی مدل موثری را طراحی کنند همه ما در ادامه این روند نگران کننده مسئولیم؛ با سکوت خود، با انکار خود، با تخطئه و کارشکنی خود

فاطمه مهدی زاده:

هر دفعه این اخبار می شنوم به خودم می گویم اگر فرزند خودم بود چی کار می کردم؟ کاش همه مسئولین مربوطه این جوری فکر کنند. کودکان این سرزمین نیاز به تصویب قوانین حمایتی دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا