خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر ایران (+جدول) | ادامه صدرنشینی سپاهان و پیروزی همه مدعیان

هفته نوزدهم لیگ برتر ایران با پیروزی سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تراکتور و ادامه صدرنشینی طلایی‌پوشان به پایان رسید؛ مروری داریم بر نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر

به گزارش انصاف ورزشی، نوزدهمین هفته از رقابتهای لیگ برتر ایران با برگزاری هشت دیدار در دو روز به اتمام رسید که نهایتا سپاهان و پرسپولیس با 39 امتیاز در صدر قرار گرفتند؛ هرچند طلایی‌پوشان زاینده رود با اتکا به تفاضل گل بالاتر رتبه اول را در اختیار دارند.

در دیدارهای مهم این هفته سپاهان اصفهان در دیداری بسیار جذاب و در حالی که اکثر دقایق بازی را زیر فشار فولاد میزبان بود، توانست با برتری یک گله صدرجدول را برای خود حفظ کند تا مورایس به رکورد 5 پیروزی پیاپی برسد.

استقلال در دیگر بازی مهم هفته بدون حضور سرمربی محروم خود ساپینتو بازهم با درخشش مهدی قایدی با حساب 3 بر 1 از سد نفت مسجدسلیمان گذشت تا استقلال نیز سومین برد پیاپی خود را دشت کند و با 36 امتیاز در رتبه سوم جدول جای گیرد.

اما پرسپولیس در حالی که یحیی گل محمدی با عقب‌نشینی معنادار از صحبت‌های هفته پیش خود، با ترکیب کامل خود و نه با حضور بازیکنان امید به مصاف نفت آبادان رفته بود، با وجود عقب افتادن از برزیلی‌های ایران، توانست با درخشش شیخ دیاباته با حساب 2 بر 1 پیروز شود و آبادان را دست پر ترک کند؛ گفتنی است گل دوم پرسپولیس مشکوک به آفساید بود.

در دیگر دیدارهای مهم هفته نیز تراکتور تبریز طبق معمول در وقت‌های اضافه به گل رسید و از سد هوادار گذشت تا روند خوب خمس با تراکتور ادامه داشته باشد و با توجه به روند بد گلگهر سیرجان و مساوی این هفته شاگردان قلعه‌نویی در دربی کرمان برابر مس، حالا پرشورهای تبریز در رتبه چهارم جدول لیگ قرار گرفته‌اند.

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر ایران

استقلال تهران 3 _ نفت مسجدسلیمان 1

فولاد خوزستان 0 _ سپاهان اصفهان 1

نساجی مازندران 1 _ پیکان تهران 1

آلومینیوم اراک 2 _ مس رفسنجان 1

هوادار تهران 0 _ تراکتور تبریز 1

گلگهر سیرجان 1 _ مس کرمان 1

ذوب آهن اصفهان 1 _ ملوان بندرانزلی 1

صنعت نفت آبادان 1 _ پرسپولیس تهران 2

یکشنبه 23، دوشنبه 24 و سه شنبه 25 بهمن ماه 1401 دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس برگزار خواهد شد.

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر ایران (+جدول) | ادامه صدرنشینی سپاهان و پیروزی همه مدعیان
(جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته نوزدهم)
نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر ایران | ادامه صدرنشینی سپاهان و پیروزی همه مدعیان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا