خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت «منبع آگاه امنیتی» از بیانیه‌ی میرحسین: امیرارجمند به کمک اکبرین بیانیه را نگارش و به موسوی ابلاغ کرد

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه، در خبری با عنوان «۲۵ بهمن ماه برنامه بعدی منافقین برای میرحسین»، روایت و ادعاهای یک «منبع آگاه امنیتی» را درباره‌ی بیانیه‌ی اخیر میرحسین موسوی منتشر کرده که متن کامل آن در پی می‌آید:

«طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است.

برنامه بعدی منافقین برای موسوی برای تاریخ ۲۵ بهمن طراحی شده که باز هم امیرارجمند بازیگر اصلی آن خواهد بود.

یک منبع مطلع امنیتی به شرط عدم افشای نامش گفت: اردشیر امیر ارجمند همان زندانی فراری است که در جریان فتنه ۸۸ میرحسین را به شکل مرموز و تمام عیاری در اختیار گرفته، اداره می‌کرد و عامل اصلی خروج وی علیه نظام جمهوری اسلامی بود.

این عنصر مرموز در همان مقطع بازداشت شد اما با استفاده از فرصت مرخصی از زندان، توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده شد و به مقر آنها در اطراف پاریس منتقل شد.

منبع مطلع فوق الذکر افزود: برادر اردشیر امیرارجمند به نام منصور از سران سازمان تروریستی منافقین است که اکنون نمایندگی آن سازمان تروریستی در استراسبورگ فرانسه را به عهده دارد. این فرد عامل وصل اردشیر به گروهک نفاق و سرپل بعدی اردشیر با گروهک است. از آنجا که منافقین برای اردشیر ماموریت مهمی را طراحی کرده و اصرار داشتند که عضویت وی در گروهک آشکار نشود لذا نامبرده را پس از مدت کوتاهی با هماهنگی سرویس اطلاعاتی فرانسه به محل امن دیگری منتقل و برادرش منصور را به عنوان رابط وی با سازمان قرار دادند.

سرویس اطلاعاتی فرانسه نیز با اغتنام از فرصت ارتباط خود با اردشیر امیر ارجمند را تقویت و گسترش داد و به تدریج وی را به عنوان منبع اطلاعاتی به استخدام خود درآورد.

این فرد آگاه اضافه کرد: با این که افراد شناخته شده دیگری در داخل تحت عنوان مشورت به میرحسین موسوی خط می‌دهند و برایش بیانیه می‌نویسند، اما همچنان مؤثرترین عنصری که به شکل سؤال برانگیزی اراده آن فتنه گر را در اختیار دارد و از قدرت وتوی نوشته‌ها و نظریات سایر خط‌دهندگان به میرحسین برخوردار است همان اردشیر امیرارجمند است که طبق اطلاع موثق بیانیه اخیر میر حسین را با کمک محمد جواد اکبرین به نگارش در آورده و به آن فتنه گر متوهم ابلاغ کرده است.

منبع مطلع پیش گفته افزود: اصولاً سیر عبور موسوی از خط حضرت امام (ره)، نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خطی است که امیرارجمند به صورت تدریجی به میرحسین القا کرد و آثار این عبور در بیانیه‌های پیشین منتسب به موسوی به صورت گام به گام و تدریجی مشاهده می‌شد. اما در بیانیه اخیر به صورت کاملاً صریح و عریان از آن رسماً پرده برداری کرد.

این منبع مطلع امنیتی اضافه کرد: طبق اطلاعات موجود گروهک تروریستی منافقین با هدف مصادره محصول خیالی اغتشاشات پاییز گذشته خط مشی منافقانه «همبستگی» با سایر گروهک‌های ضد انقلاب اعم از چپ، جمهوری‌خواهان، تجزیه طلبان قومی و … را در پیش گرفته‌اند. به عنوان مثال در اوایل ماه گذشته هیات‌هایی از مرکزیت منافقین و حزب منحله دمکرات در حومه پاریس با کارگردانی و تحت نظارت سرویس اطلاعاتی فرانسه ملاقات مفصلی داشته‌اند و اکنون همان خط مشی را به اردشیر امیرارجمند ابلاغ کرده‌اند تا در ۲۵ بهمن ماه و به بهانه تبیین مفاد بیانیه عبور میرحسین از گفتمان انقلاب اسلامی و راهگشایی برای سازمان منافقین در تعیین آلترناتيو جمهوری اسلامی (!) اجلاسی متشکل از کلیه عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب، ضد اسلام و تجزیه طلبان قومی برگزار نماید. البته سازمان منافقین دو استثنا قائل شده‌اند یکی خود آن سازمان(تا هویت منافقانه امیرارجمند بر ملا نشود) و دیگری سلطنت طلبان (تا آبروی ریخته میرحسین موسوی بیش از این زایل نشود و صدها موضع گیری دوران نخست وزیری‌اش علیه منافقین و رژیم منحوس پهلوی زیر سوال نرود)

منبع مطلع فوق الاشاره در پایان گفت: البته شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون همیشه بسیاری از معادلات دشمنان ایران را تغییر می‌دهد و حتی ممکن است امیرارجمند منافق را به لغو اجلاس ابلاغی گروهک تروریستی نفاق وا دارد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر این بیانیه این‌قدر مفتضح است چرا جلوی انتشار متن آنرا گرفته‌اند؟ و چرا آنرا به قضاوت مردم نمی‌گذارند؟ اصلاً بیایید یک نظرخواهی بگذارید و نظر مردم را در مورد بیانیه موسوی بخواهید.

    9
    2
    1. عالم وادم این بیانیه مضحک رو خوندن
      کسی که رای مردم رو زیرسوال برد حالا ازرای مردم دم میزنه
      همینقدرعجیب

  2. گیرم که همه ادعاهای این متن درست باشد، آیا ما مخاطب کلام رسول خدا نیستیم که فرمود( انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال)؟
    تحلیل حقوقی حضرات در پاسخ محتوای بیانیه مبرحسین و پیشنهاد تدوین قانون اساسی جدید چیست؟
    آیا چیزی از قانون اساسی جمهوری اسلامی مانده است که موجب احیا و ابقای جمهوریت ما شود؟
    آیا به فرض نادیده گرفتن ضعف های حقوقی این قانون اساسی با نقض اغلب اصول آن می توان اصول باقیمانده را قابل اتکا و قابل اجرا دانست؟
    آیا با یک قانون اساسی لگدمال شده می توان گفت جمهوری اسلامی هنوز به ضد جمهوری ضد اسلامی تبدیل نشده است؟

    11
    2
    1. آق معلم: بی خیال که سالاد نمی‌شه!
      تازه: شوما خودت بی خیالی طی کن، عین خرگوش! انصاف نیوز باهاس کارشو بکنه داشم!

  3. … یادشان رفته است که وقتی موسوی سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی بود و با اصرار شهیدمظلوم بهشتی، قائم مقام ایشان در حزب سرکرده منافقین یعنی همان بچه متکبر و هوس ران مشهدی،مسعود رجوی بخش عظیمی از فکر وذکرش دنبال تصاحب همسران هم فرقه‌ای های خود بود و همه شعور سیاسی اش( که همان است که مرحو م دکتر یزدی در مصاحبه با هفته نامه صدا به سخره گرفته است)، به گرد پای میرحسین بزرگ و نجیب و سرفراز و نوک قلم همسر گرانقدرشان بانوی سترگ هنر و قلم، رهنورد شجاع و نمونه اعلای انسانیت نمی رسید. اینها تملق و بزرگنمایی یا از بغض به نظام اسیر شریعت مداریها و بازمانده های رسوای حجتیه نیست. حاصل شناخت دقیق و نزدیک از هر دو و دلایل کافی مستند است که هرکس خواست در مناظره با او یا این مدعیان عرضه خواهد شد. نا گفته نماند که بنده بیانیه جناب سید محمد خاتمی عزیز را بر مواضع اخیر نخست وزیر محبوب مردم و امام راحل ترجیح میدهم.

    1
    3
  4. این منابع مهم . لطفا پاسخ بدهند که با وجود این همه اطلاعات و اشراف چطور این اقا به راحتی توسط مجاهدین یا منافقین به فرانسه تشریف بردند ؟ از این منابع و تحلیل ها و اخبارهای مضحک خسته شدیم . کیهان کم بود ؟ اقای انصاف . ول کنید این توهم ها را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا