خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرگ سه ورزشکار ملی ایران در زلزله ترکیه ؛ پیکر سه لژیونر ایرانی از زیر آوار خارج شد

بعد از انجام عملیات آواربرداری هتل کرچوال مالاتیا، پیکر بی جان 3 فوتبالیست ایرانی از زیر آوار خارج شد و مرگ سه ورزشکار ملی ایران در زلزله ترکیه تایید شد.

به گزارش انصاف ورزشی، زلزله مهیب 7.7 ریشتری در کشورهای ترکیه و سوریه تاکنون خسارت‌های جانی و مالی بسیاری را درپی داشته است و طبق آخرین گزارش‌ها دست کم مرگ بیش از 16 هزار نفر بر اثر این زلزله تایید شده است.

اما ورزشکاران ایرانی بسیاری در کشور ترکیه مشغول به فعالیت هستند که همین موضوع از ساعات اولیه بعد از وقوع زلزله، موجبات نگرانی‌های بسیاری در جامعه ورزش ایران را فراهم آورد؛ خصوصا شرایط 3 فوتبالیست قطع عضو ایرانی که در تیم بلدیه اسپور مالاتیا ترکیه مشغول به فعالیت بودند و در هنگام وقوع زلزله در هتل تخریب شده کرچوال شهر مالاتیا اقامت داشتند.

حالا اما و پس از روزها بیم و امید در خصوص شرایط این سه ورزشکار ایرانی، با انجام عملیات آواربرداری از هتل کرچوال مالاتیا، متاسفانه مرگ سه ورزشکار ملی ایران در زلزله ترکیه تایید شد و رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان مهدی سعیدآوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مسعودی، از زیر آوار خارج شده است.

مرگ سه ورزشکار ملی ایران در زلزله ترکیه ؛ پیکر سه لژیونر ایرانی از زیر آوار خارج شد
مرگ سه ورزشکار ملی ایران در زلزله ترکیه ؛ پیکر سه لژیونر ایرانی از زیر آوار خارج شد

«ورزش سه» اظهارات جعفر عسگری رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران در خصوص این اتفاق تلخ را اینگونه گزارش کرد:

«متاسفانه امروز با خبر شدیم با انجام عملیات آواربرداری هتل فروریخته در ترکیه، پیکر سعیداوی، میراحمدی و مسعودی بی جان از زیر آوار بیرون آمده و آنها دار فانی را وداع گفته‌اند.

ابتدا پیکر مرحوم سعیداوی و مسعودی از زیر آوار خارج شد و بعد از ساعاتی پیکر بی جان مرحوم میراحمدی هم از زیر آوار کشف شد و بیرون آمد. خداوند به خانواده های این عزیزان صبر بدهد و این سه ملی پوش ارزنده را هم بیامرزد. روحشان شاد.»

بدون شک مرگ سه ورزشکار ملی ایران در زلزله ترکیه ضایعه‌ای تلخ برای تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران و همچنین کل جامعه ورزش ایران است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا