خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و برنتفورد 22 بهمن 1401

پخش زنده آرسنال و برنتفورد 22 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته 23ام لیگ برتر انگلیس با هم رویارو خواهند شد.

تیم‌های آرسنال و برنتفورد امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران و در هفته 23ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه زیبای امارات به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و برنتفورد 22 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و برنتفورد 22 بهمن 1401

پخش زنده آرسنال و برنتفورد 22 بهمن 1401

آرسنال صدرنشین و 50 امتیازی میکل آرتتا این روزها در جزیره یکه‌تازی می‌کند و به نظر حتی قصد تسلیم شدن هم ندارد. تیم کم‌نقض میکل آرتتا که بی‌تردید یکی از بهترین آرسنال‌های سالیان اخیر حتی از دوران ونگر است، فرصت ایده‌آلی برای افزایش اختلاف با من سیتی 45 امتیازی دارد و می‌تواند به مرور گام‌های اساسی به سمت قهرمانی را بردارد. آن‌ها در 5 بازی آخر خود سه برد و دو شکست کسب کرده‌اند.

آرسنال اما امروز در تقابل با برنتفورد سرحال توماس فرانک کار ساده‌ای ندارد! مربی خوش‌فکری که از زمان حضور روی نیمکت برنتفورد بارها استعداد خاص خود را نشان داده و حالا تیمی قدرتمند خصوصا برای تقابل با بیگ سیکس جزیره ساخته که این روزها با 33 امتیاز در رده هفتم بالاتر از تیم‌های پرستاره‌ای چون لیورپول و چلسی جای گرفته است. آن‌ها در 5 بازی آخر خود با سه برد، یک تساوی و تنها یک شکست حتی از آرسنال آرتتا هم فرم بهتری دارند.

در 4 تقابل دو تیم با هم در سالیان اخیر اما دست بالا را آرسنال دارد که 3 برد کسب کرده و برنتفورد تنها 1 بار پیروز بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و برنتفورد 22 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا