خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام موافقت رهبری با عفو سلبریتی‌ها، روزنامه‌نگاران و دانشجویان معترض

رئیس دولت سیزدهم از موافقت رهبری انقلاب با عفو دانشجویان و چهره‌های مشهور هنری و ورزشی که در اعتراضات ۱۴۰۱ با محدودیت‌ها و برخوردهای مواجه شده بودند خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، سیدابراهیم رئیسی گفت: با موافقت رهبر انقلاب، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، رسانه‌ای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول محدودیت‌هایی شده‌اند، مورد عفو و بخشودگی قرار خواهند گرفت.

تسنیم نوشت: «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه راهپیمایی عظیم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور و اتحاد ملی مهمترین راهبرد برای مقابله با راهبرد اختلاف‌افکنی دشمن است، اظهار داشت: در راستای نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عفو قضایی تعداد زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، دولت به‌منظور امتداد این رویکرد حکیمانه در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی از ایشان کسب اجازه کرد و با موافقت معظم‌له، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، رسانه‌ای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول محدودیت‌هایی شده‌اند، مورد عفو و بخشودگی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: یکی دیگر از محورهای بسته وحدت‌آفرین دولت، ایجاد تسهیلات بی‌سابقه برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور و رفع محدودیت حتی برای آن دسته از ایرانیانی است که در مقاطعی مرتکب اقدامات خلاف قانون شده‌اند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: جزئیات بسته دولت به زودی ضمن ابلاغ به وزرا و دستگاه‌های مربوطه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا